جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۶

سایت "سامانه کارانه قالیباف" با فشار دولت فیلتر می‌شود

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 516436
سایت سامانه کارانه که قبلاً از دسترس خارج شده بود،‌ با فشار دولت قرار است فیلتر شود.
سایت "سامانه کارانه قالیباف" با فشار دولت فیلتر می‌شود
به گزارش جهان نيوز، سایت‌ها و کانال‌های ستاد انتخاباتی حسن روحانی مدعی شدند که به دستور دادستانی و بنابر قانون تخلفات رایانه‌ای انتخابات و رأی همه اعضای کمیته فیلترینگ (ناجا، ارشاد، قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، سازمان تبلیغات) سایت کارانه محمدباقر قالیباف فیلتر می‌شود.
این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که وضعیت اشتغال در جامعه علیرغم شعارهای دولت یازدهم و آمارهایی که این دولت برای بهبود وضع اشتغال داده، در شرایط مطلوبی نیست و مردم از این ناحیه مطالبات فراوانی از دولت دارند.
در این بین به نظر می‌رسد پیشنهاد یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و رقبای حسن روحانی مبنی بر راه‌اندازی سامانه کارانه برای ایجاد اشتغال بیکاران و پرداخت مبلغی به آنان تا زمان شاغل شدن،‌ باعث شده اقبال افکارعمومی مردم به این پیشنهاد زیاد شده و روحانی که پیش از این در مناطرات انتخاباتی نشان داده بود دستش در رقابت با رقبا خالی است، از این ناحیه در رقابت‌های انتخاباتی احساس خطر کرده و با اعمال فشار، ابتدا این سامانه را از دسترس کاربران خارج  و سپس خواستار اعمال فیلترینگ این سامانه شده است.
به گزارش تسنیم،‌ سامانه کارانه که از چند روز پیش فعالیت خود را آغاز کرده بود و عده‌ای از مردم در آن ثبت‌نام کرده بودند، به یک باره از دسترس خارج شد.
در همین راستا سیدمحمود رضوی مسئول تبلیغات ستاد انتخاباتی قالیباف با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به از دسترس خارج شدن سامانه کارانه واکنش نشان داد.
وی در این پیام نوشت: سامانه کارانه اون قدر لرزه بر اندام دولت 4 درصدی انداخته که تمام هم و غم دولت حرف شده فشار به تمام ارکان نظام برای تعطیلی سامانه.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف نباشه ...
علی برکت الله ...
علی
Iran, Islamic Republic of
این دولت بی تد بیر که نتوانست مشکل را حل کند باید از این کار جلوگیری نما ید
عرفان
Iran, Islamic Republic of
آزادی به سبک دولت امنیتی ها!
Iran, Islamic Republic of
نبندیم دهانها را... نشکنیم قلمها را...
ای لعنت بر آدم دروغگو و منافق
ali
Iran, Islamic Republic of
چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست . ایشان نمی تواند به عنوان کاندید فراتر از قانون عمل کند
Iran, Islamic Republic of
بالاخره کی راست میگه؟
دولتم میگه قوه قضائیه فیلترمیکنه