جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آمادگی دانشجویان برای مناظره «نادران» و «آشنا»

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 516286
جمع زیادی از تشکل‌های دانشجویی آمادگی خود را برای برگزاری مناظره نادران و آشنا اعلام کردند.
آمادگی دانشجویان برای مناظره «نادران» و «آشنا»
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ روز گذشته الیاس نادران عضو هیات علمی دانشگاه تهران و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور نامه‌ای خطاب به مشاور رئیس جمهور و نماینده وی در ستاد تبلیغات انتخابات کشور آمادگی خود را برای مناظره در یکی از دانشگاه‌های کشور اعلام کرد.
 
نادران در این نامه به آشنا نوشته است: نظر به تعلل سؤال‌برانگیز رسانه ملی در برگزاری مناظره میان نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بدین‌وسیله ضمن اعلام آمادگی برای مناظره با نمایندگان اقتصادی دولت، از جنابعالی دعوت می‌کنم نمایندگان اقتصادی آقایان روحانی و جهانگیری را برای مناظره در موضوعات اقتصادی معرفی بفرمایید.
وی ادامه داده‌است: محل مناظره می‌تواند یکی از دانشگاه‌ها و برگزارکنندگان هم یکی از تشکل‌های دانشجویی داوطلب باشد.

نادران در پایان تاکید کرده است: امید است با قبول این دعوت، کمک کنید تا نظرات و برنامه‌های نامزدها هرچه شفاف‌تر برای افکار عمومی تبیین و قضاوت به مردم سپرده شود.

بر همین اساس روز گذشته تعداد زیادی از تشکل‌های دانشجویی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی(ره) آمادگی خود را برای برگزاری و میزبانی مناظره نادران و آشنا اعلام کردند.

* اعلام آمادگی اتحادیه انجمن‌ اسلامی مستقل برای برگزاری مناظره نمایندگان نامزدها
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در همین خصوص با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود جهت برگزاری مناظره‌های کارشناسان و نمایندگان کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آماده بود: نظر به عدم برگزاری سوال برانگیز مناظره‌های انتخاباتی در سطح کارشناسان و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن درخواست از کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری جهت بیان دلایل عدم برگزاری این مناظره‌ها در رسانه ملی و پاسخگویی به افکار عمومی، آمادگی خود را جهت برگزاری این مناظره‌ها در سطح دانشگاه‌های تهران میان کارشناسان و نمایندگان ستادهای نامزدهای مختلف انتخابات در موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اعلام می‌دارد.

* اعلام آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برای میزبانی از مناظره « نادران» و « آشنا»
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) هم روز گذشته طی بیانیه‌ای آمادگی خود را برای میزبانی مناظره الیاس نادران و حسام الدین آشنا اعلام کرد.
در این بیانیه آمده بود: نظر به دعوت الیاس نادران از حسام الدین آشنا و نمایندگان اقتصادی دولت برای مناظره، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) ضمن هماهنگی با دکتر نادران، آمادگی این را دارد که هر زمان برای نماینده دولت مقدور باشد، مناظره را میزبانی کند.

* شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران برای میزبانی مناظره «نادران» و «آشنا» اعلام آمادگی کرد
شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران نیز طی بیانیه‌ای آمادگی خود را برای میزبانی مناظره الیاس نادران و حسام الدین آشنا اعلام کرد.
در این بیانیه آمده است: در راستای روشنگری شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران آمادگی خود را برای میزبانی مناظره الیاس نادران و حسام الدین آشنا در یکی از واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکز، تهران شمال، تهران جنوب و تهران غرب اعلام می‌کند.

* تشکل‌های دانشجویی تهران منتظر پاسخ مثبت «آشنا» برای برگزاری مناظره هستند
با توجه به نامه روز گذشته الیاس نادران و اعلام آمادگی تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری این مناظره، حال همه منتظر پاسخ مثبت حسام‌الدین آشنا هستند تا این مناظره برگزار شود.
لازم به ذکر است، تمامی دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان هم آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه تهران اعلام کردند. الیاس نادران نیز آمادگی خود را برای شرکت در این مناظره اعلام کرده و اگر حسام‌الدین آشنا این دعوت را بپذیرد این مناظره در یکی از دانشگاه‌ تهران برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *