پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دولت عزمی برای حل مشکلات معیشتی کارگران ندارد

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۷
کد مطلب: 516140
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به وضع نامناسب معیشتی کارگران، گفت: عملکرد دولت نشان می‌دهد که عزمی برای حل مشکلات معیشتی کارگران ندارد.
دولت عزمی برای حل مشکلات معیشتی کارگران ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از وضع معیشتی کارگران، گفت: امروز وضع معیشتی کارگران مطلوب نیست و روزگار سختی را می‌گذرانند.
وی با اشاره به اعتراض جمعی از کارگران در مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور، به مناسبت روز کارگر، اظهارداشت: این‌ها نشان‌دهنده این است که دولت یازدهم هیچ کار مثبتی در جهت بهبود وضع معیشتی کارگران انجام نداده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تصریح کرد: عملکرد دولت یازدهم در بهبود وضع معیشتی کارگران به قدری ضعیف است که نشان‌ می‌دهد دولت هیچ عزمی برای حل مشکل معیشتی این قشر ضعیف ندارد.
حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه از رئیس‌جمهور انتظار می‌رود که در مناظره‌ها و وعده‌های انتخاباتی‌اش درباره حل مشکلات معیشتی مردم و به خصوص کارگران هم کمی توجه کند، اظهارداشت: آقای روحانی حداقل وعده‌هایی برای دلخوشی کارگران نیز بدهد.
وی بی‌توجهی به وضع معیشتی کارگران از سوی دولت را در شأن کشور و مردم ندانست و تأکید کرد: کارگران جزو اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه هستند که لازم است دولت از آنها در کنار بهره‌گیری سیاسی برای جلب رأی، معیشت و زندگی‌شان را نیز سامان دهد تا آنها شرمنده خانواده‌های‌شان نباشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *