سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۲

دهقان: روحانی در مناظره اموالش را اعلام کند

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 516016
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه روحانی و بقیه کاندیداها در مناظره بعدی اموال خود و خانواده‌شان را اعلام کنند، تاکید کرد: مردم باید بدانند دولتمردان در چه مناطقی زندگی می‌کنند.
دهقان: روحانی در مناظره اموالش را اعلام کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف ، با اشاره به پیشنهاد محمد باقر قالیباف مبنی بر اعلام دارایی های کاندیداها در مناظره سوم، اظهار داشت: دولت اگر می‌خواهد دولت مردم باشد، باید شفافیت داشته باشد، باید مشخص شود دولتمردان چقدر ثروت دارند و  در چه مناطقی زندگی می‌کنند، ثروت برادران و وابستگان مقامات دولتی نیز مشخص باید شود.

وی تصریح کرد: انتظار این است که آقای روحانی و بقیه کاندیداها در نشست بعدی اموال خود، خانواده‌ها و برادران‌شان را به مردم اعلام کنند، تا شفافیت بین مردم و مسئولین ایجاد شود.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف به ثروت وزرای دولت اشاره کرد و گفت: برخی وزرای آقای روحانی ثروت‌های چندصد میلیاردی دارند و کار کلان اقتصادی می‌کنند، البته انجام کار اقتصادی ایرادی ندارد، اما وقتی کسی وزیر می‌شود باید به جای پیگیری کار شرکت‌های خود، به امور مردم را رسیدگی کند.

دهقان تاکید کرد: در صورت وجود شفافیت برای مردم مشخص خواهد شد کسانی که 30 سال قدرت را در دست داشتند، حلقه‌های امنیت و اقتصادی تشکیل داده و منافع زیادی از مردم بردند. در واقع دوستانی که سال‌ها دولت را در دست داشتند، با عدم شفافیت خود را بیگناه معرفی می‌کنند.

وی به مناظره روز گذشته اشاره کرد و گفت: بنده معتقدم  پیروز مناظره روز گذشته آقای قالیباف بود، البته آقایان رئیسی و میرسلیم نیز در مناظره به خوبی ظاهر شدند و آقای جهانگیری هم به جای پاسخ دادن به پرسش‌ها و مناظره وقت خود را صرف خواندن بیانیه کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف افزود: آقای روحانی نیز در دومین مناظره حرف خاصی برای گفتن نداشت و مرتباً مباحث را به سمت برجام می‌برد، اما مردم غیر از برجام سوالات دیگری از رئیس‌جمهور دارند که بهتر است آقای روحانی پاسخگو باشد.

دهقان مهم‌ترین محور مطرح شده در مناظره دوم را موضوع شفافیت عنوان کرد و گفت: شفافیت تکلیف انتخابات را مشخص خواهد کرد، زیرا برای مردم روشن خواهد کرد که آیا دولت آقای روحانی، دولت 4 درصدی‌هاست یا دولت مردم.
وی قالیباف را پرچم‌دار شفافیت دانست  و تصریح کرد: قالیباف هم بخشی از برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کرد و هم اینکه بر لزوم تحقق وعده‌هایش تأ کید کرد؛ البته اوج اظهارات دکتر قالیباف به شفافیت بازمی‌گشت، یعنی آقای قالیباف بر شفافیت تأکید ویژه کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رحمان
عمر قارون تمام شده خودش هم فهمیده برای همین دوگانه جنگ و صلح عقلانیت و خرافه را میدهد و توضیح ندارد چه کسی دنبال جنگ و خرافه است.
Iran, Islamic Republic of
اموال حسین فریدون را هم اعلام بکنه .