پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ابهام در منابع پول‌پاشی‌های اخیر دولت

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 515936
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یا از طریق استقراض از بانک مرکزی و یا از طریق ذخیره ای که برای دوران انتخابات کنار گذاشته منابع مالی پرداخت دیون مردم را فراهم کرده است.
ابهام در منابع پول‌پاشی‌های اخیر دولت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ سید حسن حسینی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام دولت در پرداخت معوقات فرهنگیان، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی گفت: خوشحالیم به بهانه انتخابات دولت مجبور به اجرای مصوبات مجلس شود. انتخابات بهانه ای شد که دولت پولدار شود و دیون مردم را پرداخت کند.
نماینده شاهرود در خصوص منبع این پرداخت های اخیر دولت به بازنشستگان و فرهنگیان نیز گفت: دولت یا از طریق استقراض از بانک مرکزی و یا از طریق ذخیره ای که برای دوران انتخابات کنار گذاشته بود منابع مالی این اقدامات را فراهم کرده است که برای روشن شدن این امر از وزیر اقتصاد سوال خواهیم کرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس  اظهار داشت: ما خوشحالیم که به بهانه انتخابات دولت به تعهدات خود مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان، افزایش مستمری مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد و همچنین پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان عمل کرد. این موجب خوشحالی است که دولت ها به برکت انتخابات به تعهدات عقب افتاده خود عمل می کنند.
وی افزایش یارانه مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد را از مصوبات مجلس در بودجه ۹۶ خواند و گفت: دولت مکلف بود از فروردین ماه سال جاری این اقدام را انجام دهد، علیرغم مخالفت دولت، مجلس مصوبه ای برای افزایش مستمری محرومان به حدود ۲۰۰ هزار تومان داشت که دولت به بهانه انتخابات آن را اجرا کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *