چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۶

دست دولت خالی بود/ از فرهادی و شجریان هم «کاسبی رأی» کردند

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب: 515805
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه دست دولت در مناظره امروز مثل سفره های مردم در این چهار سال خالی بود، گفت:امروز حتی از فرهادی و شجریان هم کاسبی رأی می‌کردند ولی فایده نداشت زیرا پیمانه آنها خالی‌تر از اینها بود.
دست دولت خالی بود/ از فرهادی و شجریان هم «کاسبی رأی» کردند
به گزارش جهان نيوز، مهرداد بذرپاش عضو سابق هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه دست دولت در مناظره امروز مثل سفره های مردم در این چهار سال خالی بود، در تحلیل دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: بازنده این مناظره روحانی و کاندیدای پوششی اش بود. جهانگیری بیانیه‌ای برای خودش و اصلاحات خواند که باز نتوانست روحانی را یاری کند.
وی تأکید کرد: آنها دست‌شان خالی بود، حرف‌های تکراری 20 سال قبل را تکرار کرده و سعی می کردند دوگانه آزادی و محدودیت درست کنند؛ ولی با هوشمندی کاندیداهای جریان انقلاب، این طراحی خنثی شد.
بذرپاش با بیان اینکه «دلم برای روحانی می‌سوخت»، افزود: او چهار سال در اتاق‌های دربسته به امید مشاوران خود از مردم جدا ماند و روزها را سپری کرد؛ اما فکر این روزها را نمی‌کرد که چقدر زود دیر می‌شود و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشد.
معاون رئیس جمهور سابق با بیان اینکه امروز حتی برجام حنایش رنگ نداشت که کمک روحانی کند، تأکید کرد: امروز حتی از فرهادی و شجریان هم کاسبی رأی می‌کردند ولی فایده نداشت زیرا پیمانه آنها خالی تر از اینها بود.
بذرپاش تصریح کرد: کاندیداهای جریان انقلاب خوش درخشیدند و سعی کردند مشکلات مردم را بگویند که به نظرم تا حدود زیادی موفق شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی فکر کنم باید به صادرات سیب وگلابی برجام اقدام کنی چون ریاست جمهوری شما به پایان رسید .
Iran, Islamic Republic of
پایان روحانی (علی برکت ا...)
سرور
Iran, Islamic Republic of
اینها در کار واردات خبره اند نه صادرات.
ضمناسیب و گلابی کال را کمپوت کنند شاید لازمشان شد.
Iran, Islamic Republic of
سلام به آقای رد صلاحیت شده ! چون هنوز فرق دوغ و دوشابو نمیدونی .
اگر میبینی در مناظرات حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در پاسخ به انتقادها فقط لبخند تحویل میدهند این بمفهوم نگاه عاقل اندر .... است زیرا با این جوابهای سه کاندید مخالف دولت که هنوز الفبای دیپلماسی رو بلد نیستند و سوالات را بدون ارائه جواب فقط با سوالات کلیشه ای و تنش آفرین و کلی جواب میدهند و هنوز وارد گود سیاست نشده اند و بسان کودکی که آرزو دارد دکتر یا مهندس شود حرف میزنند پس جواب اینها که را اگر با استدلال بدی متوجه نمیشوند ببین !!
hassan
Iran, Islamic Republic of
کاندیدا شما هنوز در مظان ازمایش و اجرا قرار نگرفتند که پر یا خالی بودن دستشان مشخص گردد که اگر به قیاس سابق باشد دستشان خیلی خالی هست.
Iran, Islamic Republic of
شلیک به امنیت ملی بادوفروندموشک : اقتدارموشکی ونظامی و اختلاف افکنی بین شیعه وسنی!!!!!!!!