پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۳

واکنش ستادکل نیروهای مسلح به اظهارات روحانی

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب: 515801
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه توان موشکی هیچ ارتباطی با برجام ندارد، گفت: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ورود مناقشه‌آمیز به مسائل نظامی و دادن آدرس‌های نادرست به مردم اجتناب ورزند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که در مناظره امروز به موضوع توان موشکی اشاره کرده بود، پاسخ داد.
 
سردار جزایری ضمن بی‌ارتباط دانستن توان موشکی با موضوع برجام، اظهار داشت: ارتقاء توان موشکی جمهوری اسلامی در راستای سیاست‌ها و تدابیر کلان نظام در حال انجام است و بنا بر اعترافات صریح استراتژیست‌ها و کارشناسان نظامی و سیاسی داخلی و خارجی، وجود پایگاه‌های زیرزمینی و موشکی یک عامل مهم بازدارندگی دفاعی برابر تهاجمات دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شود.
 
سردار جزایری تصریح کرد: ما مجدداً  به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید و توصیه می‌کنیم که از ورود مناقشه‌آمیز به مسائل مهم و حساس نظامی و دفاعی کشور و دادن آدرس‌های غیرصحیح و نادرست به مردم اجتناب ورزند.
 
 در دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری حسن روحانی به اظهاراتی در خصوص توان موشکی و ارتباط دادن آن با برجام پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در بازخوانی مسایل گذشته که در اثنای فتنه 88 اتفاق افتاد فهمیدم امام یگانه دوران در سال 64 به آقای عزیزتر از جان قولی در مورد امثال موسوی و ... داده بودند و با این قول (و تکلیفی که امام به آقا فرمودند) مجددا برای ریاست جمهوری نامزد شدند. بعدها در ادامه کار آقا خواستند از اون قول استفاده کنند ولی امام اجازه ندادند (بخاطر مصلحت). آقای نجیب ما هم خون دل خوردند ولی دم بر نیاوردند تا حق ولایت امام ادا شود....
حالا مقایسه کنید با فردی که با محاسبات غلط بسیاری از فرصت ها را سوزانده و کار را به تذکرهای مکرر علنی ولی امر رسانده و حالا هم برای "چه دلیل" (نمی دانم در ذهنش چیست) با حساس ترین مسایل کشور بازی انتخاباتی می کند. جناب رییس دولت مستقر آیا واقعا از فهم دلیل نمایش قدرت موشکی عاجزی؟؟؟؟؟؟؟ یا امر دیگری در میان است؟
اگر موشک ها نبود, ما شهید شده بودیم, آمریکا حاکم ایران بود, شما هم یا پناهنده یا در زندان ...
4 سال آقای رییس جمهور خطاب شدن و عزت و احترام و ... ظاهری ارزشش را ندارد آقای رییس جمهور
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اینگونه صحبت کردن اقای روحانی نشان میدهد ایشان برای حفظ منافع خود منافع ملی را زیر پا میگذارد.
مردم باید هوشیار باشند واز به قدرت رسیدن مجددایشان جلوگیری کنند.
Iran, Islamic Republic of
یادمان نمیرود ناجوانمردیهای او درعقبه مذاکرات که صندوق دولت را خالی اعلام میکردوموضوع آب خوردن مردم ایران را با رسیدن به توافق با دشمن قسم خورده ملت ایران گره میزد ونگذاشت حقمان را بطور کامل در پای میز مذاکره بگیریم؛؛ در اجرای نیز چگونه همه توافق را یکطرفه اجرا کرد و بعد به دیپلماسی التماس و گدایی افتادیم.