پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

دارایی دولت چقدر افزایش یافته است؟

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 515650
معاون رئیس‌جمهور گفت: دارایی دولت از سال ۹۲ تا ۹۶ حدود ۶۰ درصد افزایش داشته ‌که با همین مقدار بنا بر نیازهای مردم، متوسط درآمد کارکنان دولت را به بیش از ۲ برابر تبدیل کردیم.
دارایی دولت چقدر افزایش یافته است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ محمدباقر نوبخت ‌در جشنواره نشاط و امید در رشت، با تبریک به‌مناسبت راهیابی تیم سپیدورد به لیگ برتر اظهار داشت: به‌عنوان یک شهروند گیلانی که عضو کابینه دولت یازدهم هستم پس از ارتقاء جایگاه این تیم مسئولیت خود را نسبت به ترقی جوانان گیلان سنگین‌تر احساس می‌کنم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اختصاص بودجه تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی با امضاء وی انجام می‌شود گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس جزء تیم‌های دولتی هستند که بر اساس قانون پشتیبانی مالی آن‌ها بر عهده دولت است.

نوبخت درباره کمک به تیم سپیدرود ابراز داشت: با وجود اینکه سپیدورد یک تیم غیردولتی است و ردیف اعتباری مشخصی در قانون بودجه ندارد اما در نخستین جلسه با این تیم اقداماتی جهت پشتیبانی و رفع بدهی‌های آن انجام می‌دهیم.

نوبخت با بیان اینکه دو چهره از اسلام به جهانیان معرفی شده است گفت: یک چهره خشن و شرور از اسلام که توسط داعش معرفی شده است که به‌دنبال کشتار مردم بی‌گناه است و چهره دیگر اسلام رحمانی، عاطفی و پیامبر مهربانی‌ها است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره عملکرد اقتصادی دولت ابراز داشت: دارایی دولت از سال 92 تا 96 حدود 60 درصد افزایش داشته است که با همین مقدار بنا بر نیازهای مردم، متوسط درآمد کارکنان دولت را به بیش از 2 برابر تبدیل کردیم.

وی با اشاره به کاهش 100 میلیاردی درآمدهای نفتی ابراز داشت: در شرایطی مسئولیت اجرایی دولت را برعهده گرفتیم که درآمدهای نفتی کشور از 251 میلیارد دلار به 157 میلیارد دلار کاهش پیدا کرد‌.
سخنگوی دولت درباره خدمات عمرانی دولت یازدهم گفت: حفر تونل در کمتر از 3 ماه، افتتاح قریب‌الوقوع قطار تهران- همدان و سپس قطار قزوین‌-رشت و بسیاری از خدمات دیگر، توسعه فیزیکی دولت هستند.

معاون رئیس جمهور خرید و وارد کردن هواپیما به داخل کشور را از افتخارات دولت یازدهم بیان کرد و اظهار داشت: مردم دیگر مجبور نیستند علاوه بر تحمل محرومیت‌ها، هواپیماهای کهنه سوار شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *