کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمجید آلگری از دو بازیکن و انتقاد از یکی

14 ارديبهشت 1396 ساعت 16:17

سرمربی یوونتوس از ۲ بازیکن تیمش تمجید کرد و یک بازیکن را زیر سوال برد.



به گزارش جهان نیوز، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری 2 بر صفر تیمش در خانه موناکو در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از 2 ستاره تمجید و از یک بازیکن تیمش انتقاد کرد.
 او گفت: تیم من لایق ستایش است چون در یک بازی دشوار پیروز شد.مقابل موناکوی تکنیکی چند اشتباه بزرگ داشتیم اما بوفون هنگامی که بازی بدون گل بود با یک عکس‌العمل خوب به حریف اجازه گلزنی نداد.جلو کشیدن‌های آلوس پس از گل اول، ما را به دردسر انداخت، با این حال در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم.بازی برگشت یک رقابت دشوار دیگر خواهد بود.در غیاب خدیرا و با توجه به حملات موناکو به یک بازی تخریبی در خط میانی نیاز داشتیم و به همین دلیل  آلوس را به کوادرادو ترجیح دادم  و از بارزالی در خط دفاعیبهره بردم.به یک بازیکن فیزیکی قدرتمند در بازی هوایی نیاز داشتم که این خواسته را بارزالی برآورده کرد. در عوض مارکیسیو در زدن ضربات سر توفیق چندانی نداشت.
 او در ادامه افزود: بوفون به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان همیشه آماده مغلوب کردن رقبای بازی‌های بزرگ است.خوب شروع کردیم اما در ادامه موناکو دردسرساز شد و به لطف جنگندگی ماندزوکیچ توانستیم ورق را به نفع خودمان برگردانیم.از زمان پا توپ شدن آلوس، نیمه دوم هم به کام ما شد. اضافه شدن او به بارزالی، برتری عددی ما در نفوذ از کناره‌ها را رقم زد.می‌توانستیم تکنیک بیش‌تری از خودمان نشان دهیم و سرانجام با یک حمله درست و حسابی که تخصص موناکوست به گل رسیدیم.سبک بازی موناکو، برای ما چاره‌ای غیر از پاسکاری برای باز کردن منافذشان نمی‌گذاشت.آلوس با وجود مصدومیت خیلی خوب ظاهر شد و 2 پاس گل خوب داد.
آلگری حرف‌هایش را با انتقاد به پایان برد: از پیانیچ عصبانی هستم. او یکی از 3 هافبک برتر دنیاست اما هر بار پاسی را خراب می‌کرد، جوری عصبانی می‌شد انگار دنیا به آخر رسیده است. او باید کمی خونسردتر با مسائل برخورد کند و بداند چه کیفیت بالایی دارد.برای رقم زدن پایانی رویایی برای این فصل خوب خودمان به تمرکز و ادامه تلاش نیاز  داریم.


منبع: تسنیم


کد مطلب: 515525

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/515525/تمجید-آلگری-دو-بازیکن-انتقاد-یکی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com