جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
در پی حادثه معدن گلستان صورت گرفت

ماموریت جدید روحانی به جهانگیری

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 515478
رئیس‌جمهور در ماموریتی به معاون اول خود از او خواست تا تمام اقدامات لازم را برای کاهش آلام خانواده آسیب‌دیدگان معدن گلستان به کار بگیرد.
ماموریت جدید روحانی به جهانگیری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت کشته شدن تعدادی از کارگران زحمتکش در حادثه معدن آزادشهر استان گلستان و همچنین آرزوی شفای کامل برای مصدومین این حادثه تاکید کرد که "لازم است همه بخشها و نهادها با هماهنگی از تمامی امکانات در دسترس برای تسریع امداد رسانی و بخصوص نجات محبوسین، بهره گیری نمایند."

متن کامل پیام حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

در حالیکه تنها یک روز از تکریم ملت ایران از تلاشگران عرصه کار و تولید می‌گذرد؛ حادثه دردناک کشته و مصدوم شدن تعدادی از کارگران زحمتکش معدن آزادشهر در استان گلستان موجب اندوه و عزای همه مردم ایران شد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های مصیبت دیده و عموم هموطنان به‌ویژه مردم شریف استان گلستان تسلیت گفته و شفای عاجل مصدومان حادثه را از خداوند متعال مسألت دارم.

معاون اول محترم رئیس جمهور، مأموریت یافته تا تمام اقدامات لازم را برای کاهش آلام خانواده‌های محترم آسیب‌دیده و رسیدگی و جبران ابعاد مختلف خسارات جانی و مادی حادثه به عمل آورد و در اولین گام، هیأتی متشکل از وزرای صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منطقه اعزام شده‌اند.

در همین راستا دستورات لازم به وزارت کشور و استانداری گلستان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سایر دستگاه‌های ذیربط و همچنین هلال احمر داده شده و لازم است همه بخش‌ها و نهادها با هماهنگی از تمامی امکانات در دسترس برای تسریع در امداد رسانی و به‌خصوص نجات محبوسین، بهره‌گیری نمایند.

 حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *