کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تفسیر برجامیزه از نقش مردم در رفع خطر جنگ!

14 ارديبهشت 1396 ساعت 11:04

محمود صادقی، نماینده مشهور تهران در مجلس و از فعالان اصلاح‌طلب به تازگی در یک میتینگ دانشجویی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «سایه جنگ را حضور مردم رفع کرده نه برخی مسئولان» گفته است:


این مردم بودند که توانستند سایه جنگ را از کشور دور کنند و نیز این مردم بودند که به آقای روحانی رأی دادند و با هدایت و سیاست‌های درست رهبری و با برخورداری از یک تیم ورزیده سیاسی توانستند به توافق هسته‌ای دست پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان‌نو، او افزوده است: برجام محصول اراده مردم بود و این اقتدار مردمی و نظام بود و رأی مردم در انتخابات بود.

گفته می‌شود برخی حاضرین در سخنرانی صادقی، این بخش از صحبت‌های او را نیز تشویق کرده‌اند...[۳]

*محمود صادقی که اظهارات نادرست چندی قبل وی علیه قوه قضائیه منشأ حواشی فراوانی شد و مجلس شورای اسلامی هم وی را متخلف شناخت، در حالی این تفسیر غلط و انحرافی را از بیانات مقام معظم رهبری ابراز کرده است که اولاً همه می‌دانیم حضور مردم، خطر جنگ را در تمام طول ۳۸ سال گذشته رفع کرده است نه فقط در ۴ سال اخیر!

ثانیاً او در حالی تلویحاً رأی مردم در سال ۹۲ به آقای روحانی را عامل رفع جنگ معرفی کرده است که متأسفانه مقاماتی از همین دولت نه تنها اعتقاد داشتند خزانه خالیست بلکه جلوی امیر کویت هم زانو می‌زدند و یا مثلاً از این می‌گفتند که آمریکا به حدی قدر قدرت است که با یک بمب می‌تواند تمام زیرساخت‌های دفاعی ما را از بین ببرد. و البته نظر خوشی هم نسبت به رزمایش‌های موشکی کشور نداشتند...
فی‌الجمله اینکه به زعم تحلیلگران اتفاقا دولت یازدهم احتمال هجوم به سمت ایران اسلامی و بروز رفتارهای جنگ‌افروزانه علیه ایران را افزایش داده است.

و در گام سوم نیز بایستی بیان کرد که نه تنها منظور رهبر انقلاب از برخی مسئولان، امری نامشخص نیست بلکه همه می‌دانند دولت یازدهم پس از اینکه وعده‌های اصلی‌اش در زمینه برجام عملی نشد، به طرح مسئله‌ای واهی به نام «رفع جنگ» بعنوان یک دستاورد پرداخت که هم‌اکنون مشخص شده است این دستاورد غیر قابل لمس نیز به دلیل دیگری بوده و دولت نقشی در آن نداشته است!


کد مطلب: 515473

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/515473/تفسیر-برجامیزه-نقش-مردم-رفع-خطر-جنگ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com