چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
سعید جلیلی در اهواز:

"گیر ‌کار" ‌کجاست که باز هم بیکاری موج می‌زند‌

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 515460
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌مشکل اساسی کشور را اشتغال اعلام کرد‌، گفت: همه مردم و مسئولان این مشکل را می‌دانند و بارها آن را بیان کردند حال این سئوال مطرح می‌شود که گیر و اشکال کار از کجاست و چرا با این همه منابع باز هم بیکاری موج می‌زند.
"گیر ‌کار" ‌کجاست که باز هم بیکاری موج می‌زند‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،   سعید جلیلی چهارشنبه شب در همایش یادگار بهشتی که از سوی حامیان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم اهواز اظهار داشت: اهواز میقات شهدای ماست و بسیاری از شهیدان گلگون کفن ما مسیر بهشت را از اهواز رفتند که خدا را شاکرم دوباره توفیق حضور در این شهر را پیدا کردم.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب روحانی بیان کرد: در سال 1392 ملت ایران فردی را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند که همه از جمله رئیس جمهور آن زمان به او تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری این نکته بعد از 4 سال دوباره ملت ایران یک انتخابات دیگر پیش رو دارد، عنوان کرد: مردم باید با نگاه به گذشته برای چهار سال آینده کشور تصمیم بگیرند زیرا امروز فرصت محاسبه است که ببینیم آن کسی که اعتماد مردم را در سال 1392 جلب کرد موفق بود.

وی با بیان این پرسش که باید برای انتخاب جدید چه کنیم؟ اضافه کرد: انتخاب رئیس جمهور برای چهار سال است اما ممکن این انتخاب سرنوشت 40 سال کشور را رقم بزند زیرا این موضوع را رهبر معظم انقلاب یادآوری کردند که ما نیز باید آگاه باشیم.

وی انتخابات ریاست جمهوری را ذیل یک انتخاب بزرگتر از سوی مردم ایران یعنی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ما باید فردی را انتخاب کنیم که حرکتش در راستای تحقق شعارهای انقلاب شتاب دهنده باشد نه اینکه حرکت را متوقف کند.

جلیلی به اذعان دشمن به برقراری امنیت در ایران اشاره کرد و گفت: ملت ما در مقابل توفان‌های سهمگین زیادی ایستادگی کرد و کشتی انقلاب باید حرکت خود در راستای اهدافش را ادامه دهد.

وی با تاکید بر این نکته فتح خرمشهر به وسیله تفکر انقلابی انجام شد و نه با تعامل با دشمن، تصریح کرد: با نگاه به 37 سال گذشته از انقلاب اسلامی و 4 سال اخیر متوجه می شویم چه تفکری مقابل طوفان‌های سهمگین ایستادگی کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: چگونه می‌توانیم با دشمنی که خرمشهر را به تصرف درآورد و  آبادان را محاصره کرد وارد مذاکره شد.

وی مشکل اساسی کشور را اشتغال اعلام کرد و در همین ارتباط توضیح داد: همه مردم و مسئولان این مشکل را می‌دانند و بارها آن را بیان کردند حال این سوال مطرح می‌شود که گیر و اشکال کار از کجاست و چرا با این همه منابع باز هم بیکاری موج می‌زند.

جلیلی در ادامه خاطرنشان کرد: کمک به تامین مسکن شهروندان بر اساس قانون اساسی بر عهده دولت‌هاست، سالی 850 ازدواج در کشور انجام می شود که زوج‌ها نیاز به مسکن دارند آیا فکری برای این جوانان شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت‌ها به خاطر این عوض می‌شوند که ضعف‌ها و ایرادات دولت قبل را برطرف کنند، ادامه داد: طرح مسکن مهر طرح خوبی بود که طی آن یک میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در دولت‌های نهم و دهم ساخته شد دولت یازدهم به جای اینکه آن را ادامه دهد و خانه‌ها را تکمیل کند آن را به طور کامل متوقف کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اگر دولت یازدهم ماهی یک درصد از خانه‌های نیمه کاره را انجام می‌داد تا کنون یک میلیون مسکن مهر به طور کامل ساخته می‌شدو در اختیار متقاضیان قرار می‌گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *