پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اعزام ۲۰۰ مستشار آمریکایی به عراق و سوریه

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 515401
رسانه ها از اعزام ۲۰۰ نظامی و مستشار آمریکایی به مناطق مرزی عراق و سوریه در راستای حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک در سوریه خبر دادند.
به گزارش جهان نيوز، شبکه المیادین گزارش داد: بر اساس اطلاعات رسیده، ۲۰۰ نظامی و مستشار آمریکایی با تجهیزات کامل به گذرگاه سیمالکا تحت کنترل کردهای عراقی در راستای حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک در سوریه وارد شده اند.

بر اساس این گزارش؛ این نیروها با تجهیزات زیاد و سلاح های گوناگون و مهمات و ادوات نظامی وارد این منطقه تحت کنترل کردهای عراق شده اند. گذرگاه سیمالکا گذرگاهی مرزی میان مناطق کردستان عراق با شمال سوریه است.
المیادین اعلام کرد: بر اساس اطلاعات رسیده ماموریت نظامیان آمریکایی و سلاح و تجهیزات و ادوات آن حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک است.
المیادین قبلا به نقل از منابع سوری اعلام کرده بود که بیش از ۱۰۰ محموله سلاح و تانک و  نفربر از طریق مرزهای عراق و سوریه به سوی مناطق تحت کنترل نیروهای کردی در شمال الرقه و شهر الطبقه رهسپار شده اند تا از نیروهای سوریه دموکراتیک در الرقه حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *