پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۴

دفتر احمدی نژاد وقت پاسخگویی خواست

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 515392
به دنبال پخش اظهارات سخیف و بی پایه و اساس آقای إسحاق جهانگیری کاندیدای ریاست جمهوری از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران علیه دولت قبل ، دفتر رئیس دولت های نهم و دهم با ارسال نامه ای خطاب به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات، خواستار اختصاص وقت قانونی برای پاسخگویی به اتهامات و افترائات جهانگیری شد.
دفتر احمدی نژاد وقت پاسخگویی خواست
به گزارش جهان نيوز، متن این نامه به شرح زیر است :

کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

مطلعید که ما هیچ کاندیدا و نماینده ای در انتخابات فعلی ریاست جمهوری نداریم . آقای اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه ساعت 22 سیما سه شنبه مورخ 12/02/96 بیش از پانزده دقیقه ، با ارائه مطالب و آمار کذب و نسبت دادن اتهامات بی اساس و تشویش اذهان عمومی به دولت های نهم و دهم ، مرزهای قانون و اخلاق را به طور کامل زیر پا گذاشت.

نظر به اصل 22 قانون اساسی و ماده 64 اصلاحی مورخه 26/10/91 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 30 الحاقی مورخه 23/3/1388 به قانون اساسنامه سازمان صدا و سیما ، لازم است جهت پاسخگویی ، وقت قانونی به فوریت تخصیص و به این دفتر اعلام گردد.

دفتر رییس دولت های نهم و دهم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عده ای این موضوع رو با مسئله مرحوم هاشمی مقایسه می کنند این درحالی است که مرحوم هاشمی هم نماینده در کاندیداها داشتند و هم چهار سال اول تریبون نماز جمعه رو در اختیار داشتن اما احمدی نژاد تقریبا چهار ساله که سکوت کرده و بایکوت هست
Iran, Islamic Republic of
حق اقای احمدی نژاد است وقت داده شود که به اراجیف جهانگیری جواب بدهد
Iran, Islamic Republic of
حق داره که از دولتش دفاع کنه. باید بهش اجازه بدن.
Iran, Islamic Republic of
حیف که نیست تو انتخابات تا نابود کنه ا...دروغگویی و ریا کاری و