شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

وراتی یا کوتینیو؛ کدام بارسایی خواهند شد

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 515341
مسئولان بارسلونا به خوبی می دانند که خط هافبک تیمشان برای فصل بعد نیاز به تقویت دارد.
وراتی یا کوتینیو؛ کدام بارسایی خواهند شد
به گزارش جهان نيوز، هفته هاست که روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا در حال بررسی گزینه های موجود برای تقویت خط میانی آبی اناری هاست و برای این منظور روی دو گزینه وراتی و کوتینیو دیدگاه مثبت وجود دارد.
 
مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن یا کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول؟
موندودپورتیوو در همین رابطه امروز گزارش داد که در بارسلونا روی وراتی بیش از کوتینیو اتفاق نظر وجود دارد؛ چرا که آنها به دنبال هافبکی با قدرت بدنی بالا، تکنیکی و جنگنده هستند و این خصوصیات بیشتر در وراتی دیده می شود تا کوتینیو که هافبکی به شدت تکنیکی ولی ظریف محسوب می شود.
 
 

 
 
کوتینیو به واسطه دوستی صمیمانه اش با نیمار، از سوی اطرافیان این بازیکن به عنوان یکی از کاندیداهای پیوستن به بارسا مطرح شده ولی در حال حاضر وراتی گوی سبقت را از وی ربوده است.
در صورت جذب کوتینیو، فرض بر این است که او کنار نیمار و سوارز در خط حمله حضور خواهد یافت و مسی به خط میانی منتقل خواهد شد که این در بازی های سنگین و پرفشار، به نوعی پرسینگ بارسا را کاهش داده و خط میانی این تیم را خلع سلاح خواهد کرد. به همین دلیل است که  وراتی بیش از کوتینیو مدنظر بارسا قرار دارد.
طبق گزارش موندودپورتیوو، نظر سرمربی فصل بعد بارسا که هنوز مشخص نشده نیز در این زمینه شرط اساسی محسوب می شود.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *