جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۳
روایت بازی با اعتماد مردم

افشاگری‌های سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی در ۹۲: «بازی بود» / جمله‌ها را من به روحانی یاد دادم+فیلم

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب: 515099
حسین دهباشی زوایای جالبی از سناریوی تبلیغاتی حجت‌الاسلام روحانی در رقابت‌های انتخاباتی سال ۹۲ افشا کرده است.
افشاگری‌های سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی در ۹۲: «بازی بود» / جمله‌ها را من به روحانی یاد دادم+فیلم
به گزارش جهان نيوز، حسین دهباشی سازنده فیلم‌های تبلیغاتی حجت‌الاسلام روحانی در سال 92 که منجر به ریاست‌جمهوری او شد، در گفت‌وگویی که اخیراً انجام داده زوایای جالبی از این فیلم‌های تبلیغاتی و به طور کلی سناریوی تبلیغاتی حجـت‌الاسلام روحانی در سال 92 افشا کرده است.
دریافت.mp4
او در بخشی از این گفت‌وگو می‌گوید: "هیچ کس تصور نمی‌کرد آقای روحانی رئیس‌جمهور شود بنابراین کسی اطراف او نبود چون  کسی احتمال نمی‌داد رئیس جمهور شود لذا من رئیس تبلیغات شدم؛ چون کسی طمع در این نداشت که با آقای روحانی عکس یادگاری داشته باشد چون تصور نمی‌کرد اقبالی داشته باشد."

دهباشی همچنین با این بیان که متن‌های سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی را در سال 92 می‌نوشته است، خاطرنشان می‌کند:  27-28 جمله طراحی شده بود که قرار بود آقای روحانی بگوید. مثلاً جمله‌ی "هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد هم چرخ زندگی مردم" را من طراحی کرده بودم و می‌خواستیم به هر صورت که شده آقای روحانی بگوید.  همچنین من جمله‌ی "من سردار نیستم، وکیلم" را طراحی کرده بودم که آقای روحانی کمی آن را اصلاح کرد و گفت: "من سرهنگ نیستم، حقوقدانم" این جملات برای  من بود.
دهباشی همچنین به روز حضور حجت‌الاسلام روحانی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو اشاره می‌کند و می‌گوید: در این برنامه بنایمان این بود که وقتی مقابل آقای عابدینی(مجری) قرار گرفت، هرچه عابدینی می‌گوید رها کنیم و به تلویزیون حمله کنیم.

سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی در سال 92 همچنین تاکید می‌کند که برخی موارد به نظر او ابتدا ضدتبلیغ می آمده ولی بعدا فهمیده اشتباه  کرده است. 
دهباشی معتقد است که اصرار بر «کلید» خوب نبود و به جوک تبدیل شد؛ او همچنین روایت می‌کند که حجت‌الاسلام روحانی  "وقتی منزل بودیم و صحبت می‌‌کردیم، اشاره  کردند با رنجیدگی به برخی افراد و می‌گفتند کار «خیلی لوس»ی بود".
مسئول تبلیغات ستاد روحانی در سال 92 در ادامه نکته بسیار مهمی راجع به جملاتی که حجت‌الاسلام روحانی در فیلمی که در ماشین نشسته و جملاتی راجع به جامعه می‌گوید، بیان کرده است. او اولاً می گوید که روحانی پیشنهاد من در این زمینه را قبول کرد، ابتدا میخواستیم خودش پشت فرمان بنشیند ولی  گفت که خیلی وقت است پشت فرمان ننشسته لذا من پشت فرمان نشستم.

دهباشی درباره این جمله روحانی در آن فیلم که می‌گفت "من سالهاست که وقتی بین منزل و اداره تردد می کنم و مردم را می بینم و چهره‌ها را مطالعه می‌کنم می بینم چقدر گرفته و چقدر عبوس است و خنده در چهره‌ها نیست"؛ تاکید می‌کند که این جمله هم متعلق به روحانی و واقعی نبوده بلکه این جمله را خودش (دهباشی) به او یاد داده است تا بگوید.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگوی خود رسما تاکید می‌کند که روز به روز و با سیطره رسانه‌ها ادمهایی انتخاب می‌شوند که به شومن و بازیگرد نزدیک‌تراند تا یک سیاستمدار.
دهباشی نهایتاً تاکید می‌کند که اگر سال 92 دوباره بازمیگشت شاید اساساً فیلمی برای روحانی نمی‌ساخت!

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا، دروغ ها و نمایش هایی که یاد دادی را ببخشد. گناه تو، نابودی یک ملت نبود. شاید نسل های بعد را، نابود کردی. البته خدا بخشنده ترین بخشندگان است. شما هم، توبه ات، به اندازه گناهت باشد. ایشان را در ایران مطرح کردی. حالا ایران را مطلع کن و ننشین.
Iran, Islamic Republic of
حق 80میلیون ایرانی و حقی که ازدفاع کنند از اسلام وانقلاب با نام سرهنگی و گازانبری زائل شد چگونه جبران می شود البته ما ساده نیستیم که به صرف گفته های شما از این مسائل به راحتی بگذریم
Iran, Islamic Republic of
خدا به دادت برسه ، در پاداش !!! همه کارهاش شریکی تا ابد !
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسخره است راحت دروغ میگند و 4سال مملکت شیعه رو به .....
سعید110
Iran, Islamic Republic of
روحانی رفتنی است. چون اینها خودشان می خواهند. همه توجه خود را به جهانگیری معطوف کنید. روحانی قبل از هر کس از خودش شکست خورده است. جهانگیری سپر نیست. این روحانی است که برای جلو رفتن بدون مقاومت و اصطکاک جهانگیری خلاء ایجاد کرده است.
United States
همینکه سردرگمین و نمیدونین کی میره کی میمونه باعث میشه مثل دوره قبل قافیه رو بدجور ببازین
حسینعلی
Iran, Islamic Republic of
اگر به گفته اين آقاي روحاني كه تمام عمرش را در حكومت بوده است ومسئوليت داشته است اينقدر ضعيف است شماها كه قطعا بايد اضعف باشيد
Iran, Islamic Republic of
آه وناله و نفرین خیلی افراد پشت سرت هست آقای کارگردان! خدا به فریادت برسد در فردای قیامت چه جوابی خواهی داشت این همه دلها را شکستی و این همه حق الناس بر گردنت گرفتی؟! آخرت خود را به دنیای دیگران فروختی و آن را سوزاندی؟! به چه قیمتی ؟! این چند روز عمر دنیا همچین آش دهن سوزی نیست که آدم بخواد برای صنار سه شاهی بیشتر .... چرا؟!...
سید
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم آقای دهباشی توبه کرده باشد...
ریزبین
Germany
جناب مفتخر به کلاه گذاشتن به سرملت با دروغ ! بقول رضا مارمولک بخاطر این کلاشی و فریب کاری و نیرنگ و خدعه ائی که بخاطر خوش رقصی ات به ملت زدی و دلهای ملت رو بدرد اوردی سلام گرم و مخصوص ماو ملت رو به مادرو خواهر مکرمه ات برسان /
Iran, Islamic Republic of
خودتو زیاد باد کردی دهباشی...از اول معلوم بود روحانی رای میاره
Iran, Islamic Republic of
پس اصلا نمیشه روی هیچ مستندی حساب باز کرد
چون اساسا مستند نیستن.
از اقای دهباشی این انتظار رو نداشتم.
Iran, Islamic Republic of
علت فراموشکاریها و انکارها و نگفتم نگفتم های روحانی معلوم شد.
پس جناب روحانی حرفی یا فکری از خودش نداشته و حرفهاش مال این و اون بوده.
و معلوم شد این اقا از قبل از رئیس جمهور شدن از زندگی روزمره مردم بی اطلاع بوده.
دست جناب دهباشی درد نکنه.