جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت جسمانی سه بازیگر فراموش شده

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 515073
در این گزارش گفتگوی ما با سه هنرمند پیشکسوت کشورمان را می‌خوانید.
آخرین وضعیت جسمانی سه بازیگر فراموش شده
به گزارش جهان نيوز، با توجه به اهمیت جایگاه هنرمندان پیشکسوت، این بار به سراغ سه هنرمند عزیز کشورمان رفتیم تا جویای احوالات جسمی آنها باشیم. در ادامه گفتگوی ما با این هنرمندان را می‌خوانید:
 
آخرین وضعیت جسمانی سه بازیگر سینمای ایران
 
وضعیت روحی ملکه رنجبر خوب نیست
 
پرستار این بازیگر در خصوص وضعیت جسمانی این روزهای این بازیگر اظهار داشت: این روزها ایشان وضعیت جسمانی مناسبی دارند، اما از حال روحی خوبی برخوردار نیستند و امیدوارم که تا چند روز آینده وضعیت روحی ایشان بهبود یابد.
 
آخرین وضعیت جسمانی سه بازیگر سینمای ایران
 
من هنوز حاضرم کار کنم، اما کسی به سراغم نمی‌آید و پیشنهادی ندارم
 
زهره صفوی، بازیگر در خصوص علت دوری این روزهایش از سینما گفت: فقط من نیستم که بیکارم، این روزها پیشکسوت‌های زیادی کار نمی‌کنند.
 
وی ادامه داد: من هنوز حاضرم کار کنم، اما کسی به سراغم نمی‌آید و پیشنهادی ندارم، شاید این اتفاق به این دلیل می‌افتد که در سینما پول و بودجه نیست و شاید هم دلیل این باشد که نقشی در رنج سنی من وجود ندارد.
 
صفوی در خصوص چاره این معضل گفت: مسئولین باید چاره‌اندیشی کنند.
 
آخرین وضعیت جسمانی سه بازیگر سینمای ایران
 
فردوس کاویانی این روزها از بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها کناره‌گیری کرده است
 
مهین کاویانی، همسر فردوس کاویانی در خصوص وضعیت جسمانی این بازیگر اظهار داشت: حال ایشان خوب است، تنها کمی ضعف جسمانی دارند که به دلیل کار زیاد بوده است و امیدوارم که بهتر شوند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا کاویانی قصد بازگشت به بازیگری را دارد یا خیر، عنوان کرد: من نمی‌دانم که ایشان قرار است تا چه زمانی بیکار باشند، البته کاویانی پیشنهادهای بازیگری بسیاری دارد، اما خودش همه آن ها را رد می‌کند تا استراحتی داشته باشد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *