جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان اعلام کاندیدای فراکسیون مستقلان ولایی

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 514977
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی گفت: فراکسیون یکشنبه هفته آینده با تشکیل جلسه فوق‌العاده، کاندیدای مورد حمایت خود را برای ریاست‌جمهوری اعلام می‌کند.
زمان اعلام کاندیدای فراکسیون مستقلان ولایی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی، درباره آخرین وضعیت فعالیت‌های انتخاباتی فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: تاکنون در حمایت از کاندیدای ریاست‌جمهوری به صورت فراکسیونی تاکنون تصمیمی نگرفته‌ایم.
وی افزود: در مجموع با توجه به تفکر اعتدالی اعضای فراکسیون، عمده آنها برای روحانی در حال تلاش هستند؛ اما افراد متناسب با تفکرات خود می‌تواند آزاد باشد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: یکشنبه هفته آینده فراکسیون جلسه فوق‌العاده‌ای در این رابطه تشکیل خواهد داد.

لاهوتی ادامه داد: در نشست روز یکشنبه برای اعلام حمایت فراکسیونی و بیانیه رسمی برای حمایت از کاندیدای ریاست‌جمهوری تصمیم‌گیری و به یک جمع‌بندی واحدی خواهیم رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *