پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سیب‌زمینی ۲۸۰۰ تومان شد

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 514644
قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی در بازار مصرف تا ۲۸۰۰ تومان ، پیاز ۲۳۰۰ تومان و گوجه فرنگی ۶۵۰۰ تومان بالا رفته و رکورد کم‌سابقه را خود به‌جای گذاشته است.
سیب‌زمینی ۲۸۰۰ تومان شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ قیمت سیب زمینی، پیاز و گوجه در سال جاری همراه با تعداد زیادی مواد غذایی مصرفی و اساسی مردم افزایش‌یافته است به‌طوری‌که هر کیلوگرم سیب‌زمینی  به‌طور متوسط  در بازار مصرف شهر تهران 2200 تا  2800 تومان و پیاز 1800 تا 2300 تومان به فروش می‌رسد.
 
هر کیلوگرم سیب‌زمینی در میادین میوه و تره نیز که با قیمتی مصوب، به فروش می‌رسد 1800 تومان و پیاز 1300 تومان است.

قیمت‌های عجیب‌وغریب گوجه‌فرنگی نیز کماکان در به بازا مشاهده می‌شود و نه تنها کاهش نداشته بلکه نسبت به روزهای ابتدایی سال و شب عید افزایش مشخصی نیز داشته است به‌طوری‌که هر گرم گوجه در طرح شهر به‌طور متوسط 3800 تومان تا 6500 تومان و در میادین میوه تره‌بار نوع درجه 3 این محصول به قیمت 3500 تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است که هر کیلوگرم سیب زمینی و پیاز تا قبل از شروع سال جاری و در اسفند ماه سال قبل حدود هزار تومان و گوجه فرنگی هزار و 300 تومان قیمت داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *