جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هلاکت قاچاقچی مسلح در درگیری با پلیس

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 514488
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری چهار سوداگر مرگ با 721 کیلو تریاک خبر داد.
هلاکت قاچاقچی مسلح در درگیری با پلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سردار حسین رحیمی گفت: در راستای مبارزه با باندهای مسلح مواد مخدر، باندی که به صورت مسلحانه از نقاط صفر مرزی با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر به عمق کشور می کرد، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحت نظر قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته اعضای این باند مسلح پس از ورود به منطقه کمین، با یگان های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی شهرستان سراوان به صورت مسلحانه درگیر شدند که در این درگیری با هلاکت یک قاچاقچی مسلح، 457 کیلو تریاک کشف کرده و دو دستگاه خودرو توقیف شد. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با اشراف اطلاعاتی، باندی را که در قالب حمل بار گوسفند مواد مخدر جا به جا می کردند، شناسایی کرده و روز گذشته در بازرسی از دو دستگاه کامیونت متعلق به اعضای این باند، ضمن دستگیری چهار قاچاقچی 264 کیلو تریاک را کشف کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *