پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

روحانی در اینستاگرام پاسخ داد!

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 514487
پنجمین مطلب پربیینده در 24 ساعت گذشته با یک میلیون و سیصد هزارنفر بازدید
 *قالیباف در مناظره مطرح کرد و روحانی در اینستاگرام جواب داد!

.هدف از مناظره‌ها، توضیح برنامه‌هاست تا مردم بتوانند بین نامزدها یک نفر را انتخاب کنند. اگر نقل قولی میخواهیم انجام دهیم یا نسبتی بدهیم، باید صحیح و راست باشد. علت اینکه امشب سخنان یک نامزد را متوقف کردم، این بود که دروغ ادامه پیدا نکند و گناهان ایشان زیاد نشود.

.در اینجا لازم میدانم موارد کذبی که در مناظره امشب مطرح شد را جهت اطلاع عموم به اختصار شرح دهم:

. ارائه برنامه کوتاه مدت سه‌ماهه یا ۱۰۰ روزه و برنامه‌های بلندمدت یک‌ساله و چهارساله توسط نامزدهای انتخاباتی امری معمول است. بنده نیز درخصوص برنامه کوتاه مدت و بلند مدت خود در برنامه‌های تبلیغاتی سال ۹۲ که از رسانه ملی پخش شد، توضیح دادم، و بعد از برعهده گرفتن مسئولیت، همانطور که قول داده بودم در پایان ۱۰۰ روز اول، اقدامات دولت تدبیر و امید را در یک گفتگوی زنده تلویزیونی برای مردم عزیز شرح دادم. اما ادعای حل تمام مشکلات اقتصادی در عرض ۱۰۰ روز، غیرواقعی و غیرعقلانی است.

. در انتخابات سال ۹۲ در برنامه تلویزیونی «با دوربین» اشاره کردم که "ما سه میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار در کشور داریم. اگر ۱۰ میلیون توریست سالانه وارد کشور شود، ۱۳.۶ میلیارد درآمد ارزی و ۴ میلیون شغل ایجاد می‌شود." آنچه بیان شده واضح است، و فیلم و متن پیاده شده آن در سایت‌های معتبر نیز موجود است.

. فردی که امروز به عنوان مفسد اقتصادی در زندان بسر می‌برد و محکوم به اعدام شده، یکی از «کارآفرینان برتر» به انتخاب دستگاه‌های مربوطه در سال‌های گذشته می‌باشد که در مراسمی که در سال ۱۳۸۶ بنده به عنوان سخنران برنامه دعوت شده بودم و به درخواست مسئولین برگزارکننده، لوح تقدیر تهیه شده را نیز به کارآفرینان برتر اهدا کردم، این فرد نیز لوحی را دریافت کرده است. حال چگونه افرادی در نقش حامی او ظاهر می‌شوند و سعی در سرپوش گذاشتن بر فساد بزرگ ۳ میلیارد دلاری و ربط دادن اعمال وی به دریافت یک لوح دارند، جای شگفتی دارد.

همچنین ادعای این فرد (بدون ارائه هیچگونه سند و مدرک) مبنی بر کمک به ستاد انتخاباتی اینجانب در سال ۹۲، کذب محض است و بارها توسط مسئولین وقت ستاد تکذیب شده است.

امیدوارم بنای همه نامزدها که می‌خواهند مسئولیت مهم اداره کشور را برعهده بگیرند، راستی و درستی و راستگویی باشد.


 
رتبه در مطالب پربازدید 5
تعداد کانالهای انتشار دهنده 401
مجموع بازدید در همه کانالها 1.3m
اولین کانال jamarannews
زمان اولین انتشار  00:36:50
مرجع : 5
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آره آقای روحانی ما میدانیم که این قول عیر عقلانی است و می دانیم که جهت رسیدن به قدرت هر کاری مجاز است لذا از شما برای این قولهای الکی تجب نمی کنیم تعجب ما از کسانی است که رای خودرا به کسی داده اند که طبق اظهار خودش تمام گفته هایش غیر عقلانی است
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی من بعد خواهشمند است حضرتعالی به به استناد خودت کسی را به زور به بهشت رهنمون نشو و میان حرف کسی نه پر
Iran, Islamic Republic of
جالبه میگه سال 86 یعنی زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد برای تقدیر از بابک زنجانی دعوت شده بوده!! آقای روحانی پاسخ بدهند که
1) در آن زمان در کلیپ مستند هسته ای که توسط دولت وقت تهیه شده بود و در تلوزیون بارها پخش شد از تصویر شخص ایشان به عنوان مسئول مستقیم پرونده هسته ای دولت قبل بصورت یک خائن ترسیم میشد چرا باید از ایشان در جشن تقدیر از عوامل کار آفرین تجلیل شود و یا اگر هم دعوتی صورت گرفت چرا باید ایشان دعوت دشمن خود را برای یک مراسم صوری اجابت کنند؟
2) حضور آقای نوبخت هم بر روی سن که در عکس مزبور واضح است هم تصادفی بوده است و ظاهرا کابینه فعلی در آن مراسم دعوت شده بودند!!! در حالیکه فیگور و نحوه استقرار آقای نوبخت شبیه مدعوین نیست و مانند کسی است که مجری مراسم است.
3)چرا داستان فعلی را در جلسه مناظره و حتی بعد از زمان تنفس که با مشاوران رسانه ایش ارتباط گرفته بود مطرح نکرد؟ آیا بعد از مناظره این داستان سر هم بندی نشده است؟فراموش نکنیم که ایشان ید طولایی در خلاف واقع گویی و انکار واقعیات از جمله وعده 100 روزه و 4 ملیون شغل و ... دارند.
Iran, Islamic Republic of
کلا که شما گفتید ولی شنونده خودش باید عاقل باشه. الان دیگه بعد چهار سال فکر کنم ملت عاقل شده باشند. بالاخره تبلیغاته دیگه گاهی عملیات روانی نیاز است.
حساب و کتاب این 4 سال هم باشد با خدا.

پ.ن : در خط آخر کلمه خدا درست است یکوقت با کدخدا اشتباه گرفته نشود