جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

چرا دست روحانی می لرزید؟

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 514480
ششمین مطلب پربیینده در 24 ساعت گذشته با یک میلیون و دویست هزارنفر بازدید
دهباشی: لرزشِ دستِ حسن روحانی، ناشی از جراحت حضور در دفاع مقدّس است. اهمیّتی اگر داشته باشد، نشانِ افتخار است نه مایه شرمساری!


 
رتبه در مطالب پربازدید 6
تعداد کانالهای انتشار دهنده 265
مجموع بازدید در همه کانالها 1.2m
اولین کانال Amadnews
زمان اولین انتشار  18:23:13
مرجع : 6
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اولا اگر عکسی یا سندی از حضور آقای روحانی در خط مقدم جبهه ها دارید منتشر میکردید.
ثانیا ظاهرا این رعشه به یادگار مانده از آن زمان (البته در صورت صحت ادعا) چرا فقط در تنگنای مناظره اخیر عود کرده؟
Iran, Islamic Republic of
فراموش کردن وعده هاش هم لابد بخاطر موجی شدنش تو بمباران دزفوله
Iran, Islamic Republic of
مردم قابل پیش بینی نیستند شاید به همین مرد با دستان لرزان و با کارنامه ای پر از ناکامی و وزرای درشتگویی مثل وزیر راه و مشاورین واداده ای مثل ترکان و اشراف تلیاردی مثل وزیر صنعت و ... رای بدهند . چه اشکال دارد شاید مردم دوست داشته باشند طعم فقر و محرومیت را بچشند و رئیس محترم جمهورشان در کاخ 45 میلیاردی زندگی کند . این قاعده بازی دموکراسی و ازادی در انتخاب است .لطفا برای مردم دلسوزی بیجا نکنید وقتی مردم چیز دیگری میخواهند . باور بفرمائید خواسگاه اکثریت مردم ایران چه نخبگان و چه توده های مردم شکل و محتوای حکومت فرهنگ و اخلاق و تربیت .... است . اگر باور ندارید لطفا به لایه های درونی تر جامعه نظری دقیق بفرمائید . به حجم گسترده استفاده از ماهواره و اینرنت و شبکه های مجازی هم سفری داشته باشید تا موفقیت افرادی مثل اقای رو حانی و جبهه اصلاح طلبان در ایران را متوجه شوید . تا هنگامی که فرهنگ و نظام اموزشی و تربیتی و اقتصاد این مرز و بوم از تسلط شوم لیبرالیست و فرهنگ منحط غربی بیرون نیاید کشور همیشه مواجه با این چالشهای بزرگ و خطر ناک است .