پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۲

قالیباف: یارانه نقدی مردم را به ۱۵۰ هزار تومان افزایش می‌دهم

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 514432
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز در دولت مردم، متعهد می‌شویم که حتما با توجه به افزایش قیمت‌ها، یارانه‌ها را نیز تا سه برابر افزایش دهیم و به ۱۵۰ هزار تومان برسانیم.
قالیباف: یارانه نقدی مردم را به ۱۵۰ هزار تومان افزایش می‌دهم
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نخستین نکته ای که باید درخصوص یارانه‌ها بدانیم این است که یارانه حق مردم است و در این زمینه منتی بر مردم نداریم زیرا در همه دنیا همین گونه است، وقتی که مردم در یک شرایط خاصی قرار می گیرند دولت ها از مردمشان دفاع می کنند.

وی افزود: البته خدایی ناکرده این رفتار نباید باشد که وقتی به انتخابات می رسیم آن موقع به آن توجه کنیم و این موضوعات را افزایش بدهیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بحث مربوط به یارانه ها برای کمک به زندگی مردم است و امروز می بینیم بخشی از مردم ما زندگی شان در گروی یارانه هاست یعنی اگر یارانه به آنها داده نشود آنها امکان زندگی ندارند.

قالیباف گفت: تورم و گرانی هست و از سال 89 تاکنون هزینه های زندگی 3 برابر شده، خود دولت هم بودجه جاری اش را 3 برابر افزایش داده است.

وی ادامه داد: این به معنی آن است که 45 هزار و 500 تومان درحال حاضر ارزش سال 89 را ندارد و امروز در حقیقت این مبلغ 150 هزار تومان شده است. اگر به مردم هم کمک نکرده باشیم بایستی قدرت خرید مردم را به همان سال 89 برسانیم یعنی یارانه را به 150 هزار تومان افزایش دهیم. امروز در دولت مردم، متعهد می‌شویم که حتما با توجه به افزایش قیمت‌ها، یارانه ها را نیز تا سه برابر افزایش دهیم و به 150 هزار تومان برسانیم.

وی افزود: بعضی ها معتقدند که این موضوع در جامعه تورم ایجاد می کند که البته اگر آن را کنترل کنیم نه تنها تورم ایجاد نمی کند بلکه رونق هم ایجاد خواهد کرد و موجب رونق بازار خواهد شد.

قالیباف گفت: دولت مردم متعهد است منافع مردم را بر منافع دولت ترجیح دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا دیروز همه داشتند میگفتند دادن یارانه ها به این شکل اشتباه بوده. حالا دوباره همشوت دارن میگن یارانه هارو زیاد می کنیم. برای رای آوردن نباید هر حرفی بزنند و هر کاری کنند. خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه.
Iran, Islamic Republic of
این هم خلاف حرف دیروز نیست. یارانه به اون شکل، اشتباه بود. اون شکل چیست؟ تمام ده دهک، یارانه بگیرند.
اما شکل درست چیست؟ مجلس، دولت را به حذف ثروتمندان از دریافت 45، هزار تومان، امر کرد که دولت، اجرا نکرد. کافیست قالیباف، قانون را اجرا کند و فقط به سه دهک خیلی نیازمند، کمک کند.
Iran, Islamic Republic of
همشون نمی گویند یارانه را برای همه زیاد کنیم
آیت اللّٰه رئیسی نظرشان بر دادن یارانه به دهکهای آسیب پذیر است
Iran, Islamic Republic of
احسنت به تو مرد خدا مرد انقلاب
حامد
Iran, Islamic Republic of
احسنت به قالیباف. این حق مردم است و حتی باید از این هم بیشتر شود. اگر 150 هزار تومان داده تازه می رسد به به ارزش 45 هزار تومانی که اوایل هدفمندی به مردم داده می شد
Iran, Islamic Republic of
یارانه یعنی آنچه برای یاری کردن افراد نیازمند یاری داده می شود ، چرا به اغنیا و بی نیازان داده شود ؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو مرد با خدا
Iran, Islamic Republic of
چرا مردم را به گرفتن صدقه تشويق ميكنيد اين حق مردم نيست
علی
Iran, Islamic Republic of
ما اقتصاد دان نیستیم. ولی با سابقه ای که از دکتر داریم مطمئنیم با حساب و کتاب صحبت میکنن وتاحالا ازشون بدقولی ندیدیم. به امید پیروزی دولت مردم بر دولت اشراف
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف توجه داشته باشند که دولت ظالمانه یارانه عده ای را قطع کرد وبه اعتراض انها توجهی نکرد در حالیکه هنوز عده ای ثروتمند وصاحب املاک زیاد دارند یارانه میگیرند و باید این موضوع مورد بازنگری قرار گیرد
Iran, Islamic Republic of
پول ملت را بخودشون برميگردوني و انتظار دستخوش هم داري ..!! مردم را ساده انگاشته اي بچه مشهد ...!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا حقتون همین دولت و وزرای سرمایه دارشه که خون مردم رو تو شیشه کردن . متاسفانه برخی مردم با ظلم و تبعیض خو گرفتن. و به درد اعتیاد پیدا کردن