جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۸

چرایی مخالفت با نهایی شدن پرونده تخلفات حسین فریدون + اسامی مخالفین

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 514425
چرایی مخالفت با نهایی شدن پرونده تخلفات حسین فریدون + اسامی مخالفین
گروه سیاسی جهان نيوز: چند روز قبل بود که عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون از تخلف سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در جذب برادر رئیس‌جمهور در این دانشگاه در مقطع دکتری خبر داد.

سیدجواد ابطحی عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی تحصیلی حسین فریدون در این کمیته پایان یافته و باید در صحن کمیسیون قرائت شود.

وی درباره گزارش کمیته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تحصیل حسین فریدون، ادامه داد: براساس اسناد موجود، برخی تخلفات در سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین دانشگاه شهید بهشتی در روند جذب حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی وجود دارد.

عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون در مجلس با بیان اینکه این گزارش شامل یک مقدمه، روند بررسی کار و نتیجه‌گیری است، تصریح کرد: گزارش بررسی تحصیل حسین فریدون در کمیته مربوطه قرائت شده و نظرات نهایی و تکمیلی اعضاء مطرح شده است.

این در حالیست که اینک افرادی نمی‌گذارند پرونده «حسین فریدون» قبل از انتخابات نهایی شود.

محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از نهایی شدن بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون در دانشگاه بهشتی خبر داد و گفت: باید در کمیته سه‌ نفره که به همین منظور تشکیل شده، این پرونده جمع‌بندی نهایی شود.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان  بر سر جمع‌بندی این پرونده سنگ‌اندازی می‌کنند، ادامه داد: آقای کارن خانلری عضو کمیته سه نفره بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون پس از اتمام بررسی این پرونده دیگر در کمیسیون حضور پیدا نمی‌کند و محمد قمی نیز دیگر عضو این کمیته اعلام کرده، نمی‌گذارد این پرونده قبل از انتخابات به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحویل شود.

عضو کمیته ویژه بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون تصریح کرد: استدلال دو عضو دیگر این کمیته بر این است که نهایی شدن این پرونده  قبل از انتخابات به ضرر حجت‌الاسلام روحانی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این افراد مسئول که باید در حساس ترین زمان کار خود را به خوبی انجام دهند اما به دلایل نامعلوم شانه خالی می کنند و بی مسئولیتی نشان می دهند به خدا واگذار می کنیم
Iran, Islamic Republic of
بايد تاسف خورد
دکتر صادقیان
Iran, Islamic Republic of
این دو نفر مخالف، نباید به خاطر تخلفات حسین فریدون، خودشونو خراب کنند. ینی ارزش نداره....
Iran, Islamic Republic of
اقای ابطحی شما هم با استخوان در گلو تا پایان انتخابات صبر کنید.
Iran, Islamic Republic of
دلیل نداره ابطحی صبر کنه او باید گزارش را علنی کند مگه مردم نامحرمند که نباید تخلف یه آدم خلافکار را ندانند.
Iran, Islamic Republic of
یادتان می آید در سال 88 اصرار داشتند دروغ گم شدن یک میلیارد دلار را قبل از انتخابات اعلام کنند؟

همین که می دانند این پرونده به ضرر روحانی است ثابت می کند که مدرک فریدون جعلی است
Iran, Islamic Republic of
بپر انگلیس فوری مثل .... یه مدرک دکترا از ملکه بگیر بیا اینقدر هم وقت آدما و نمایندگان شریف !!! مردم رو نگیر
Iran, Islamic Republic of
نکنه میخوان اگه روحانی دوباره رئیس جمهور شد تخلف برادرش رو نادیده بگیرن.