جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵

تکذیب حضور ناطق‌نوری در جبهه اصولگرایان حامی روحانی

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 514414
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری درباره حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری در شورای عالی این جبهه، اظهار داشت: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری فردی فراجناحی است و در این جبهه حضور ندارد.
تکذیب حضور ناطق‌نوری در جبهه اصولگرایان حامی روحانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری، با اشاره به شکل‌گیری جبهه اصولگرایان معتدل، گفت: جمعی از نمایندگان اصولگرا و اصلاح‌طلب مجلس و برخی چهره‌ها جبهه‌ای به نام اصولگرایان معتدل تشکل داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دبیر این جبهه است، ادامه داد: شورای عالی این جبهه متشکل از بنده و کاظم جلالی رئیس فراکسیون مستقلین مجلس است و هیئت اجرایی این جبهه نیز شامل مجموعه‌ای از اصولگرایان معتدل از جمله بهروز نعمتی، عباسپور تهرانی‌فرد، سیدشهاب‌الدین صدر و... است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری درباره حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری در شورای عالی این جبهه، اظهار داشت: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری فردی فراجناحی است و در این جبهه حضور ندارد و شایعه حضور وی در جبهه اصولگرایان معتدل کذب است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر کس ... حزب خلق الساعه درست می کنند تا در دوور همی موز بخورند
حالا ناطق را دعوت کردند او گفت من اشتها ندارم.
سرور
Iran, Islamic Republic of
اصولگرای معتدل دیگر چه صیغه ای است؟
به هر حال آقای ناطق به نفع خود می بیند فعلا ژست فراحزبی بگیرد.
محسن تهران
Iran, Islamic Republic of
آقای ناطق برای همیشه از صحنه سیاسی با توجه به عدم موضع محکم در برابر فتنه امریکائی صهیونیستی (علیرغم تاکید مقام معظم رهبری) کنار رفته است و خودش هم میداند که دیکر حیات سیاسی ندارد ولی ژست فراجناحی میگیرد ! ! .
Iran, Islamic Republic of
فرسوده ها به حمایت از هم قیام کنند
علی برکت الله
شریف
Iran, Islamic Republic of
از شما بیش از این انتظاری نیست، ولی برای کاظم جلالی متأسفم.