جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ناصری: روحانی منفعل و عبوس هم بود

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب: 514345
عبدا... رمضان‌زاده، از فعالان جریان خاص و سخنگوی دولت اصلاحات، به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان(نزدیک به محمدرضا عارف) و در اشاره به مناظره انتخاباتی اخیر میان نامزدهای ریاست‌جمهوری گفته است
ناصری: روحانی منفعل و عبوس هم بود
روحانی مشغول‌الذمه مردم است اگر چیزی درباره قالیباف دارد و نگوید...
رمضان‌زاده: قالیباف دولت را نابود کرد؛ ناصری: روحانی منفعل و عبوس هم بود

به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ عبدا... رمضان‌زاده، از فعالان جریان خاص و سخنگوی دولت اصلاحات، به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان(نزدیک به محمدرضا عارف) و در اشاره به مناظره انتخاباتی اخیر میان نامزدهای ریاست‌جمهوری گفته است: «امیدوارم که عقلای کشور به ایشان(قالیباف) تذکر دهند که این رفتار، رفتار سیاسی نیست. –قالیباف- اگر واقعاً احساس شکست می‌کند از انتخابات کنار رود و دلیلی ندارد وقتی که اینگونه است دولت را نابود کند. چرا که کشور نیازمند آرامش و ثبات است.»

او همچنین افزوده است: من اطلاع دارم که آقای روحانی پرونده‌های سنگینی از آقای قالیباف در دست دارند که من توصیه می‌کنم آقای روحانی وارد این موضع نشوند و اجازه دهند با همین متانتی که داشتند روند مناظره‌ها ادامه پیدا کند.

در همین حال، «عبدالله ناصری»، عضو شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز طی یادداشتی در نشریه امید ایرانیان نوشته است: آقای روحانی در نیمه اول زمانی‌اش، تا حد زیادی منفعل بود و حتی چهره عبوسی داشت. مردم بسیار به چهره‌ها توجه می کنند و به نظرم لبخند زدن، آرامش داشتن و یا عبوس بودن می تواند بسیار تأثیر مثبت و منفی داشته باشد.
 
نکته قابل توجه دیگر این است که از نظر من استفاده از واژه‌های دروغ‌گویی و تهمت در یک مناظره از زبان فردی که رئیس جمهور است، مناسب نیست و می توان واژه‌های مناسب‌تری را به کار برد و نباید جامعه را آشفته کرد.

*اینکه رمضان زاده ترجیح داده است به جای عبارت «نقد صریح و بدون پاسخ» از عبارت «نابودی» استفاده کند یک مسئله شخصی است اما درباره مناظره انتخاباتی اخیر باید دانست که آن چیزی که در معرض نقد قرار می‌گیرد «وضع موجود»، شخص رئیس‌جمهور و کاندیدای پوششی اوست نه ساختار اداری دولت.

به سخن دیگر اینکه آقای رمضان‌زاده که آچمز شدن روحانی و جهانگیری را در مقابل محمدباقر قالیباف پذیرفته است، شاید بهتر بود که از ادبیات دیگری استفاده می‌کرد...

رمضان‌زاده همچنین در حالی از نیاز کشور به آرامش و ثبات سخن گفته و تلویحا قالیباف را متهم به تلاش برای ایجاد تزلزل در این مقولات متهم کرده، که خود از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ است و جامعه هنوز منتظر شنفتن پاسخ او و همقطاران سیاسی‌اش درباره بهم ریختن تعمّدی آرامش و امنیت کشور در سال ۸۸ هستند.

پیرامون موضوع ساختگی «پرونده‌های قالیباف» و دلسوزی برای متانت مذاکرات نیز گفتنیست که اصلاح‌طلبان وقتی درباره شهردار تهران هیچ دستاویزی نداشتند هم با طمطراق فراوان دروغ بزرگ املاک نجومی و عمدی بودن فاجعه پلاسکو را مطرح کردند و بدیهیست که اکنون چیزی در چنته ندارند که از پرونده‌های مکتوم سخن می‌گویند و اصطلاحا اهل «بگم، بگم» شده‌اند.

فرض بر این هم که پرونده‌ای در کار باشد به نظر می‌رسد نباید افکار عمومی را در معرض ظلم قرار داد و آقای روحانی مشغول‌الذمه مردم است اگر چیزی درباره قالیباف دارد و نگوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *