جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۳
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار شد

برخورد قاطع با عاملان توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع)/ مراجع ذی‌صلاح پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 514278
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار برخورد قاطع با عاملان توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) توسط مجری برنامه‌ ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی شد.
برخورد قاطع با عاملان توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع)/ مراجع ذی‌صلاح پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند
به گزارش جهان نيوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدام مجری برنامه‌های یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کرد.

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر توهین و جسارت نسبت به ساحت مقدس حضرت امام رضا (علیه آلاف تحیة والثناء) که در حقیقت توهین به همه ائمه معصومین(علیهم السلام)، اسلام و مقدسات اسلامی است، در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری موجب تأسف و تأثر شدید شد و موجی از خشم و نفرت عمومی را برانگیخت و مؤمنین و علماء و مراجع معظم تقلید«دامت برکاتهم» را آزرده خاطر کرد.

در ادامه این پیام تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت وقیحانه از مراجع ذی‌الصلاح می‌خواهد ضمن برخود قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه، پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: لازم است جریان های سیاسی بدانند که در صورت اسائه ادب به ساحت قدسی ائمه معصومین، قداست‌زدایی و آلوده کردن حریم اخلاق و انسانیت با پاسخ محکم مردم و مؤمنین مواجه خواهند شد و مردم به هیچ وجه این تعرضات جاهلانه را تحمل نخواهند کرد.

همچنین از دغدغه دینی و ابراز انزجار همه اقشار مختلف مردم متدین ایران اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی ایلام تشکر می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هتاکان به اهل بیت اعدام باید گردند
Iran, Islamic Republic of
اهل بیت در زمان خودشان هتاکان و حتی کافران را عفو می کردند .....؟
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند آن کسانی را که برای این شاعر هتاک سوت و کف می زدند.
علی لعنت الله علی القوم الظالمین!!!

من طرفدار اصلاح طلبان بودم!
اما آقای خودم سرور عزیز و نازنینم امام رضا (علیه الاف التهیه و الثناء) رو با تمام دنیا عوض نمی کنم.
خدا من و ببخشه که اینقدر تند از این ها حمایت می کردم.
خدایا سر بندگی بر آستان قدسی مولام می سایم و بیزارم از همه کسانی که ادعای اصلاحطلبی دارند در حالیکه این توهین را دیده اند.
اصلاح طلب دیروزی و جان فدایی امروز رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
بنده هم مثل شما زمانی یک اصلاح طلب افراطی بودم ولیکن وقتی حقیقت و ماهیت دورنی اصلاح طلبی برایم افشا شد و پی بردم که مردم مردم کردن شان توخالی است و به دنبال منفعت شخصی و حزبی خود هستند و آزادی آزادی گفتن ... است از این افسادطلبان برائت ودوری جستم و امیدوارم آقای سید ابراهمی رئیسی کاندیدای اصلح انقلابی و پیرو ولایت فقیه و یاور محرومان و مستضعفان به ریاست جمهوری برسد. ان شاءالله تعالی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
با عامل هتاک، با پشتیبانان سیاسی اش، و با مسئولین ستاد به خصوص آقای روحانی، برخورد جدی و محکم شود.
محسن تهران
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری چی شد ؟ چرا با ایشان برخورد نمی شود ؟ !ایشان مصونیت خاص دارد ؟ ! یک بام و دو هوا که نمی شود ! !
Iran, Islamic Republic of
اگه کسی به ائمه اهانت کرده چشمش کور جواب ان را بدهد اینقدر انرا به ستادها نچسبانید.
Iran, Islamic Republic of
مجری که خودسرانه نیامده مسئولین ستاد باید پاسخگو باشند . چرا در زمان خواندن متن کسی از مسئولین ستاد اعتراض نکرد .
Iran, Islamic Republic of
هتاکان به ائمه معصومین فقط اعدام شایسته شان است. اعدام
Iran, Islamic Republic of
حکم سبّ و اهانت به امامان معصوم علیهم السلام همان حکم سبّ پیامبر صلی الله علیه و آله است و آن چیزی جز اعدام نیست.
حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
شما حضرات علما وفقها نیاز به دادن بیانیه در راستای محکوم کردن اهانت بی شرمانه مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام نیست.
بلکه همان اول باید شورای محترم نگهبان صلاحیت آقای .... را رد می کرد.
و مجلس خبرگان رهبری هم تنها وظیفه انتخاب رهبر نیست بلکه حفاظت از حریم ولایت فقیه رو به عهده دارد دلیل هم آن مدرک که رهبری فرمودند اگر آمریکا برجام را پاره کند ماآنرا اتش می زنیم هستش وپس از چند روزاقای روحانی در سالن همایش صدا وسیما بیان داشتند که عده فکر می کنند که منقلی کنار خود گذاشتن تا هر وقت دلشان خواست آنرا اتش بزنند .کلیپ سخنان رئیس جمهو ر روحای که خلاف مواضع رهبری صحبت کردن هستش.
بنده از علما وفقهای گرانقدر منجمله آقایان ... و... متعجبم که شخص رئیس دولت چند بار بر خلاف مواضع رهبری سخن گفت ولی از سوی خبرگان رهبری و جامعه مدرسین قم موضع گیری انجام نشد.
ودرحال حاضر انتظار دارید این حضرات به معصومین ادای احترام نمایند .
ونکته جالب توجه اینکه شخص نماینده مجلس ... به ساحت امام رضا اهانت کرد ولی احدی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری وجامعه مدسین قم موضع گیری قاطعی از خود نشان ندادن .
میثم صیدی
آنقدر این دست وآن دست نکنید یا کار را به دیگران معوق کنید اینها را باید به شدت تنبیه کنید تا عبرت دیگران شود اینها دیگر شورش را در آوردن
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی برای لغو کنسرت یا سخنرانی فلان آقا خیلی حساس بودی ودستور پیگیری وبرخورد آنچنانی میدادی؛ حالا چکار میکنی؟؟؟؟؟؟