چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۵
انتقاد سروری از آمارهای غلط دولتی ها به مردم

روحانی و جهانگیری در کسوت اپوزسیون در مناظره ها بودند

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 514223
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: کارنامه دولت در مناظره‌ها قابل دفاع نیست و با حضور رئیس‌جمهور و معاون اول در انتخابات فرمان اداره کشور رها شده است.
روحانی و جهانگیری در کسوت اپوزسیون در مناظره ها بودند
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، درباره مناظره روز گذشته نامزدهای ریاست جمهوری و نقدهایی که به مدیریت شهری شده بود اظهار داشت: ما دیروز شاهد آن بودیم که گزینه‌های دولت و اصلاح‌طلب به جای اینکه پاسخ به عملکرد خود بدهند و بگویند در چهار سالی که در دولت مستقر بودند چه اقدامی را انجام دادند شروع به فرافکنی کردند و با طرح آمارهای غلط و آدرس‌های غلط فضای ارائه کارنامه  و عملکرد خود را به حاشیه بردند.
 
وی افزود: البته مشهود بود که با طرح و برنامه‌ریزی قبلی موضوعات حاشیه‌ای را مطرح می‌کردند.

سروری بیان داشت: یکی از نامزدهای ریاست جمهوری، رئیس جمهور فعلی و معاون اول رئیس‌جمهور است و نفر دوم دولت فعلی نیز جزو کاندیداها است. طبیعتا باید در این مناظره‌ها این دو به اقداماتی که در چهار سال گذشته صورت گرفته است بپردازند و دفاع کنند ولی اینطور نبود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: ما دیدیم که این دو نفر در کسوت اپوزیسیون وارد می‌شدند و با طر‌ح‌های عوام‌فریبانه مانع از طرح کارنامه خود می‌شدند. البته آنها به این نتیجه رسیده‌اند که کارنامه دولت قابل دفاع نیست.

وی افزود: بحث‌هایی مانند اشتغال، اقتصاد، مسائل اجتماعی به معضل‌هایی تبدیل شده است که به ظاهر غیر قابل حل است.

سروری گفت: احساس فرافکنی در مناظره اول مشهود بود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: در بسیاری از مشکلات فعلی اصلاح‌طلبان نقش اساسی داشتند. درخصوص بلندمرتبه‌ سازی بیشترین تخلفات در زمان آقای کرباسچی صورت گرفت که در کوچه هشت متری اجازه ساخت ساختمان 20 طبقه را داده بودو تمامی بلند‌ مرتبه‌ سازی‌ های غیرقانونی در آن زمان اتفاق افتاده بود.

وی افزود: شهرداری براساس طرح تفصیلی اقداماتی را انجام داده است و در کمیسیون معماری و شهرسازی مصوبات آن تصویب شده و شهرداری نیز به عنوان مجری همین قوانین بوده است و برنامه‌های غلطی که طراحی کرده بودند شهرداری در غالب طرح تفصیلی اجرایی کرده است.

سروری درباره تفکیک زباله‌های تهران نیز افزود: بسیاری از شخصیت‌هایی که به تهران سفر کردند این شهر را تمیز و زیبا عنوان کردند. در تفکیک زباله نیز اقدامات کاملی صورت گرفته و در مناظره اول نیروهای انقلاب توانستند شفاف‌سازی لازم را انجام دهند و فضای عمومی کشور نشان می‌دهد که نیروهای انقلاب پیشی گرفته‌اند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: در مناظره بعدی امیدواریم ابعاد دیگری از ناکارآمدی دولت مشخص شود.

وی ادامه داد: اگر شهردار تهران برای انتخابات ریاست جمهوری مرخصی گرفته است قائم‌مقام و معاونان آن حضور دارند ولی دولت با حضور رئیس‌جمهور و معاون اول در انتخابات فرمان را رها کرده است و شهر به صورت خودجوش اداره می‌شود البته امیدواریم ا ین ذهنیت به وجود نیاید که شاید این اداره شهر بهتر از شرایط قبلی باشد و اینکه کشور در دست دولتمردان نیست کشور بهتر اداره شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خب شما باید در مناظره ها به کارنامه پوچ و تهی دولت بتازید در غیر این صورت اونا همان کارنامه پوچ و تهی را پر و سرریز از خدمات جلوه خواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
این اپوزسیون نمایی خیلی مهم است به نظرم جریان انقلاب باید برای مردم کاملا شفاف توضیح بده که این آقایون همواره در پست های کلیدی حضور داشتن و با هنرمندی دستپخت خودشون رو به دیگران نسبت می دهند. مثلا خود آقای جهانگیری میگه من این همه پست داشتم بعد به صورت متناقص میگه بعضی های می خواهن یه جریان ریشه دار رو محروم کنن. ایشون طوری صحبت میکنند که انگار نه انگار چهار سال معاون اول دولت کنونی بودن.
شگرد رای آوردن اینها مظلوم نمایی و اپوزسیون نمایی است.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم گل گفتی
احمدی
Iran, Islamic Republic of
دولتی که جلوی چشم میلیونها بیننده و ناظر با وارد کردن کاندیدای پوششی ، از موقعیت دو نفر برای رسیدن به یک هدف (سوء) استفاده می کند، آن جاهایی که بینندگان عمومی ناظر نبوده اند، چه کرده است؟
Iran, Islamic Republic of
مگه جمنا نگفت ما نهایتا به یگ کاندیدا می رسیم ،یعنی بقیه همه پوششی وبرای تبلیغات می آیند چرا دولت نمی تونه این کارو بکنه؟