جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

صدا و سیما ملاحظه «روحانی» را کرد

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 514084
مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف معتقد است که صدا و سیما ملاحظه جایگاه آقای روحانی را داشت که این موضوع بنا بر انصاف نبود.
صدا و سیما ملاحظه «روحانی» را کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حسین قربانزاده مشاور سیاسی و همراه محمد باقر قالیباف در مناظره امروز، اظهار داشت: متأسفانه مجری مناظره وقت را به‌درستی و عادلانه تقسیم نکرد؛ هر کاندیدایی که بیشتر صحبت می‌کرد مورد تذکر مجری قرار می‌گرفت اما زمانی که نوبت به آقای روحانی رسید، مجری تذکر نرمی به ایشان داد.
وی معتقد است که صدا و سیما ملاحظه جایگاه آقای روحانی را داشت که این موضوع بنا بر انصاف نبود.
مشاور سیاسی محمد باقر قالیباف خاطرنشان کرد: اعتراض خود در این باره را به کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردیم.
در پایان مناظره امروز روحانی با وجود اینکه زمانی برای ارائه سخنان نداشت اما دو دقیقه بیشتر از کاندیداهای دیگر سخن گفت که این موضوع با اعتراض هیئت همراه محمد باقر قالیباف روبه‌رو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
حیدری .... است حق ندارد بعنوان مجری در مراحل بعد باشد
United Kingdom
نشان از عدم صلابت شخصیتی صدا و سیما است. جوری عکس ها و فیلمهای رای دادن ها را نشان می دهدن که انگار اکثر زنان ایران بی حجاب اند در حالی که کاملا بر عکس است و حتی بر اساس نظر سنجی های خارجی هم اکثریت زنان ایرانی حجاب را چه به لحاظ قانونی و چه شرعی معتقدند باید اجباری باشد ولی مترفین ملاءِ قوم شده اند در این سیستم بانک محور و سکولار قوه مجریه.