کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قاضی پور: وزیر راه‌به مسکن‌مهر هیچ اعتقادی‌نداشت

8 ارديبهشت 1396 ساعت 10:44

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر راه به مسکن مهر هیچ اعتقادی نداشت گفت: دولت در زمینه مسکن اجتماعی نیز حتی آجری روی آجر نگذاشته است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم؛ نادر قاضی پور شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استانی و ملی که در محل سالن همکف استانداری آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: نیروهای کار، مهندسان و همه افرادی که در تولید مشغول هستند کارگر تلقی می‌شوند و روز کارگر را به همه این عزیزان تبریک می‌گوییم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی از نخستین روزی که رأی اعتماد را در مجلس کسب کرد به مسکن مهر هیچ اعتقادی نداشت و یک طرح به نام مسکن اجتماعی را دنبال کرد که متأسفانه کاری در این زمینه انجام نشده است و برای کارگران حتی آجری روی آجر گذاشته نشده است.
قاضی پور افزود: دولت باید به وضعیت کارگران به ویژه در آذربایجان غربی توجه داشته باشد و مشکلات آنان را برطرف کند تا وضعیت این قشر بهبود یابد.

وی با اشاره به افزایش خسارات سیل اخیر آذربایجان غربی به دلیل نیمه تمام بودن پروژه‌های عمرانی گفت: علی رغم تاکید استاندار آذربایجان غربی بر احداث سدهای نازلو و باراندوز و اتمام پروژه این سدها متأسفانه این سدها تکمیل نشده‌اند که این مسئله در سیل اخیر سبب خسارت فراوان شد که نیازمند توجه بیشتر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی به آذربایجان غربی است.

وی افزود: به جای پلمب ۳ هزار حلقه چاه در آذربایجان غربی که درآمد بیشتر مردم استان از این طریق است باید شغل جایگزین را معرفی می‌کردند.
 


کد مطلب: 513955

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/513955/قاضی-پور-وزیر-راه-به-مسکن-مهر-هیچ-اعتقادی-نداشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com