جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کابوس مناظره بر جان دولت روحانی افتاد

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 513950
صحبتهای قالیباف در اولین گفتگوی تلویزیونی اش، چنان کوبنده، منطقی و هدفمند بود که از همین امشب، بوق زلزله هولناکش در تلویزیون ملکه انگلیس به صدا در آمد.
کابوس مناظره بر جان دولت روحانی افتاد
به گزارش جهان نيوز؛ محمد عبدالهی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرام خود نوشت: صحبتهای دکتر قالیباف در اولین گفتگوی تلویزیونی اش، چنان کوبنده، منطقی و هدفمند بود که از همین امشب، بوق زلزله هولناکش در تلویزیون ملکه انگلیس به صدا در آمد.
 
قالیباف به درستی بر 4 درصدی انگشت گذاشت، که پول دارند، قدرت دارند، رسانه دارند و به راحتی میتوانند هر مانع بر سر راهشان را تخریب کنند، فریب دهند و مرتبا گوی قدرت و ثروت را در میان خود بچرخانند. او با انگشت گذاشتن بر این اقلیت بسیار قدرتمند، دشمنانی قوی برای خود خریده که تمام توان خود را برای رای نیاوردن او به کار خواهند گرفت.

در مناظره فردا، تریبون هایی که زبان 4 درصدی و تریبون هایی که زبان 96 درصدی مردم هستند، در مقابل هم قرار خواهند گرفت. فردا روز تعیین تکلیف انتخابات و سرنوشت کشور و انتخاب دولتمردان رانتی یا دولتمردان مردمی خواهد بود.

از هم الان، کابوس مناظره بر جان دولت روحانی افتاده است. منتظر تخریب های شدیدتر علیه این مرد باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *