سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
طلای یک‌ضرب ۸۵ کیلو بر گردن صالح

چراغی چراغ اول را روشن کرد

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب: 513932
نمایندگان کشورمان در دسته ۸۵ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در پایان حرکت یک‌ضرب به عناوین اول و ششم دست یافتند.
چراغی چراغ اول را روشن کرد
به گزارش جهان نيوز؛ در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است، صالح چراغی و مرتضی بیگلری ملی‌پوشان کشورمان در گروه A دسته ۸۵ کیلوگرم، به مصاف ۶ وزنه‌بردار دیگر رفتند که در پایان حرکات یک‌ضرب به عناوین اول و ششم دست یافتند.

* حرکت یک‌ضرب:
مرتضی بیگلری در نخستین حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۱۴۹ کیلوگرمی شد، وی در دومین تلاش نیز وزنه ۱۵۴ کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه‌ ۱۵۹ کیلوگرمی ناکام ماند تا با عنوان ششم در این حرکت به کار خود پایان دهد.

صالح چراغی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در اولین حرکت موفق به مهار وزنه ۱۵۵ کیلوگرمی نشد، اما در دومین حرکت این وزنه را مهار کرد. چراغی در حرکت سوم نیز با مهار وزنه ۱۶۲ کیلوگرمی مدال طلا را از آن خود کرد.

* رده‌بندی این وزن در پایان حرکت یک‌ضرب به شرح زیر است:
۱- صالح چراغی از ایران (۱۶۲ کیلوگرم یک‌ضرب (طلا)
۲- یونگ ژائو از چین (۱۶۰ کیلوگرم یک‌ضرب (نقره)
۳- یو دانگ جو از کره جنوبی (۱۵۶ کیلوگرم (برنز)
.
.
۶- مرتضی بیگلری از ایران (۱۵۴ کیلوگرم یک‌ضرب)
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *