جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

روزنامه خانواده هاشمی تشریح کرد/ خلا ارتباط رئیس جمهور با مردم و ضعف دولت در ارتباط با محرومین

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 513896
روزنامه خانواده هاشمی تشریح کرد/ خلا ارتباط رئیس جمهور با مردم و ضعف دولت در ارتباط با محرومین
گروه سیاسی جهان نيوز: روزنامه آرمان که به روزنامه خانواده هاشمی معروف است با انتشار یادداشتی ضعف های دولت تدبیر و امید در اقشار محروم  و همچنین عدم ارتباطات مردمی را یادآور کرد.

به گزارش جهان نيوز، در بخشی از این یادداشت آمده است: «تیم اقتصادی روحانی باید گزارشی از عملکرد روحانی به طبقات آسیب‌پذیر ارائه دهد تا چهره دولت را به صورت ملموس به مردم نشان دهد. کاستی‌‌ای که بعضا در ادبیات و گفتمان اصلاحات در گذشته وجود داشت، عدم تبدیل گفتمان روشنفکرانه به گفتمان ساده و توده‌وار بود. به همین دلیل دولت روحانی باید بتواند شعارهای زیبا و ضروریات را به شیوه ساده و قابل فهم برای طبقات مختلف اجتماعی مطرح نماید. اگرچه وضعیت رأی روحانی در تهران وکلانشهرها قابل توجه و امیدوارکننده است، اما در شهرستان‌های دور و برخی از استان‌ها نیاز به کار جدی توسط ستادهای روحانی به شدت احساس می‌گردد.»

این یادداشت همچنین می افزاید: « مساله‌ای که می‌تواند پاشنه آشیل دولت در این مرحله باشد، نوعی احساس خلأ از وقت گذاری رئیس‌جمهور برای ارتباط مستقیم و رودررو با مردم است؛ بر این اساس ستاد روحانی باید بتواند دولتمردان و در سطح دیگر اندیشمندان، معلمان، کارگران و گروه‌هایی را که نسبت به ضرورت حمایت از روحانی در شرایط کنونی واقف هستند به میدان ارتباط رودررو در مساجد، کوچه و بازار و محلات محروم دور افتاده گسیل نماید. مردم در صورت حضور فعالان ستاد روحانی و ارائه گفتاری شفاف و صادقانه بیش از گذشته به دولت تدبیر و امید اقبال نشان خواهند داد.»

این گزارش همچنین تصریح می کند: «نباید فراموش کرد که امروز در برخی از نقاط کشور خانواده‌هایی روزگار می‌گذرانند که به دلیل مشکلات اقتصادی به شدت در تنگنا قرار داشته و در شرایط دشواری امرار معاش می‌کنند. بدین ترتیب این گروه‌های اجتماعی باید به ضرورت حضور در پای صندوق‌ها و رأی به دولتی که می‌تواند آینده آنها را تضمین کند، پی ببرند؛ این مهم نیز تنها با حضور عینی و رودرروی روحانی و مسئولان ستاد انتخاباتی او در میان اقشار مختلف جامعه امکانپذیر است. به هر حال تبلیغات عمومی اگرچه می‌تواند موج گسترده‌ای ایجاد نماید اما حضور حامیان دولت در میان طبقات مختلف اجتماعی ضرورتی انکار‌ناپذیر است که البته تاکنون هیچ‌اقدامی از این حیث صورت نگرفته است. بنابراین باید هر چه زودتر ستاد انتخاباتی روحانی و حامیان او همه توان خود را برای حضور عینی و ارتباط مستقیم با مردم به کار ببرند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *