پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۴

استراتژی حسن روحانی در انتخابات پیش رو چیست و چه باید کرد؟

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 513884
استراتژی حسن روحانی در انتخابات پیش رو چیست و چه باید کرد؟
گروه سیاسی جهان نيوز: سید یاسر جبرائیلی تحلیلگر مسایل اقتصاد سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

استراتژی حسن روحانی در انتخابات پیش رو این است که عوام را فریب دهد و نکوهش نخبگان را به جان بخرد.

دروغ‌های شاخدار و آمارهای بی‌اساسی که او مطرح می‌کند یا برایش ساخته‌اند که بیان کند، شاید ابروان تعجب نخبگان را بالا ببرد و فریاد اعتراض آنان را بلند کند، اما این فریاد اعتراض نخبگی هیچ‌گاه به گوش مردم عادی که مخاطب واقعی او هستند نخواهد رسید.

تنها راه آگاه‌سازی عوام، فرصت مناظره‌هاست. رقیبان روحانی باید ادعاهای بی‌اساس او را به گونه‌ای زیر سوال ببرند که برای عامه مردم روشن شود او در حال کذب‌گویی است.

از روحانی باید بپرسند چطور آمار قاچاق در دولت شما ۵۰ درصد کاهش یافت؟ شما که اینقدر بلدید آمار قاچاق را محاسبه کنید چرا کالای قاچاق را که حساب کتاب می‌کردید جلو ورودش را نگرفتید؟

به روحانی باید بگویند ملاک شما برای این ادعا که ایرانیان احساس عزت بیشتری می‌کنند حوادث جده و مناست یا عریان کردن ناموس ایرانی در فرودگاه‌های خارجی یا ویزا ندادن به سفیر شما در سازمان ملل؟ و...

اگر روحانی در فرصت مناظره‌ها در مقابل عوام رسوا نشود، فریاد نخبگان به جایی نخواهد رسید. این مهم، فقط از عهده نامزدهای رقیب روحانی برمی‌آید.

کسی که در حال بازگرداندن کشور به عصر قاجار است، مدام ادعای بهتر شدن اوضاع را دارد. افتضاحاتی که این دولت به جای گذاشت، تنها زمانی به گوش مردم خواهد رسید که نامزدها رو در روی او در مناظرات آنها را مرور کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استراگیجیش مهم نیست او بازنده است
جهان از الان بهت میگم 4 میلیون رأی میاره
حالا باور نکن
s
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله
علی
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا استراتژی ندارد . دوره پیش هم بهش گفتند بگو من 100 روزه وضع اقتصاد را درست میکنم و او هم گوش کرد و گفت. مردم هم گولش را خوردند. و بهش رای دادند.
بعد از چهار سال که دیدند نمی توانند .
بهش گفتند بگو فقط آدم دیوانه و خل میگوید اقتصاد ایران را در 100 روز درست میکنم .اقتصاد ایران در صد سال هم درست نمیشود . ایشان هم مثل طوطی همین را گفت.
باید ببینید که او را چگونه مدیریت میکنند./تمام
کاظم
Iran, Islamic Republic of
استراتژی وعده سر خرمن.!