پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

اقدامات بنیاد مستضعفان بر اساس منویات رهبری است

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 513842
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: اقدامات این بنیاد بر اساس منویات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.
اقدامات بنیاد مستضعفان بر اساس منویات رهبری است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس محمد سعیدی‌کیا بعد‌‌از‌ظهر امروز در آیین واگذاری 2 هزار و 5000 قطعه زمین به اقشار کم‌درآمد و نیازمند دهستان «آق‌آباد» شهرستان گنبدکاووس با تأکید بر اینکه هر کاری که در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انجام می‌دهیم به دستور رهبری و بنا بر فرمایشات و منویات ایشان است، اظهار کرد: از مردم خوب و مهربان این خطه سرسبز و پرافتخار خواهش می‌کنم برای ما خادمان خود دعا کنید تا بتوانیم صادقانه و خالصانه در این مسیر فعالیت کنیم و در این مسیر پ خیر و برکت ثابت قدم باشیم.
وی با تقدیر از همکاری و همیاری برخی از ادارات برای فراهم کردن بستر این واگذاری‌ها، ادامه داد: از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امور اراضی و سازمان ثبت اسناد به طور ویژه تشکر و قدردانی می‌کنم که برای خدمت به مردم عزیز کشورمان ما را در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یاری کردند.
وی با بیان اینکه انتخابات پیش ‌رو یکی از مهم‌ترین رویدادهای چند سال اخیر کشور خواهد بود، اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم در این انتخابات عشق و علاقه خود را به نظام و انقلاب نشان دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *