پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

مترو تهران در جهان مثال زدنی است

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 513763
مدیران دانشگاه عالی دفاع ملی پاکستان ضمن بازدید از ایستگاه‌های مترو تهران، زیبایی، امنیت و ارزانی آن را تحسین کردند.
مترو تهران در جهان مثال زدنی است
به گزارش جهان نيوز، مدیران دانشگاه عالی دفاع ملی پاکستان پس از بازدید از عمیق ترین ایستگاه مترو تهران(تجریش) از سایر ایستگاه ها نیز بازدید کردند.
بنابراین گزارش، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران توضیحاتی را پیرامون نحوه عملکرد مترو و میزان تردد مسافران به هیات پاکستانی ارائه کرد. همچنین این گروه با ورود به اتاق راهبر از نزدیک با مکانیزم حرکت قطارهای شهری آشنا شدند.
در این بازدید، مدیران دانشگاه عالی دفاع ملی پاکستان پیشرفت مترو در ایران را عالی و مثال زدنی دانستند وافزودند: مترو تهران با مترو های بزرگ جهان برابر است.
اعضای این گروه مترو تهران را دارای طراحی منحصر به فردی دانستند و اذعان داشتند که مترو این شهر هم‌پای مترو شهرهای صاحب صنعت، در حال حرکت و فعالیت قابل تحسینی است.
در حاشیه این بازدید هلنا اقبال سعید معاون بازرسی پلیس کل پاکستان گفت: مترو تهران از تمام جوانب بسیار خوب و پیشرفته است.
وی با اشاره به وجود اتاق مادر و کودک در برخی ایستگاه ها افزود: احداث اتاق مادرو کودک در ایستگاه های مترو برای زنان شاغل که از وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کند اقدامی جالب و بسیار مفید و تاثیر گذار است.
این هیات پاکستانی، حدفاصل ایستگاه مترو تجریش تا ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) را با قطار پیموده و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *