چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۵

هفت نفر از کارکنان گمرک بوشهر بازداشت شدند

اخذ رشوه 14 میلیاردی از ترخیص‌کاران و صاحبان کالا
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب: 513756
دادستان بوشهر از بازداشت 7 نفر از کارشناسان و اشخاص ذی سمت در گمرک بوشهر خبرداد و گفت: پس از تفهیم اتهام به هر یک از آنان مبالغی بین 354 میلیون تا 14 میلیارد ریال قرار بازداشت موقت صادر شده است.
هفت نفر از کارکنان گمرک بوشهر بازداشت شدند
به گزارش جهان نيوز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از بازداشت 7 نفر از کارشناسان و اشخاص ذی سمت در گمرک بوشهر خبرداد و گفت: در راستای مبازره با مفاسد اقتصادی پس از وصول گزارشی از یکی از مراجع نظارتی به عنوان ضابط قوه قضائیه مبنی بر اخذ رشوه توسط تعدادی از کارکنان گمرک بوشهر از ترخیص‌کاران و صاحبان کالا، موضوع به یکی از بازپرسان این دادسرا ارجاع و دستورات لازم جهت بررسی موضوع صادر شد.
 
این مقام قضایی در استان بوشهر در ادامه بیان کرد: پس از انجام تحقیقات لازم 7 نفر از کارشناسان و اشخاص ذی سمت تحت تعقیب قرار گرفتند که  پس از تفهیم اتهام به هرکدام دایر بر اخذ مبالغی بین 354 میلیون تا 14 میلیارد ریال، قرار بازداشت موقت در خصوص آنان صادر شد و جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.
 
حسن پور اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات تعدادی از آنان با صدور قرار وثیقه آزاد و تعدادی در بازداشت بسر می‌برند.
 
وی همچنین گفت: رسیدگی در این زمینه در شعبه 4 بازپرسی دادسرای عمومی واقنلاب بوشهر ادامه دارد.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گمرک ! گمرک ! گمرک!
گمرک را دریابید که از مراکز مهم و عظیم فساد در این کشور است.
گلوگاهی که شریان اقتصادی کشور است و البته در دست افراد مفسدی که فقط فکر جیب خود هستند و فساد را سازمان یافته و ریشه ای به پیش می برند.
Iran, Islamic Republic of
منطقه آزاد (منطقه فساد) را دریابید حجم عظیمی از قاچاق از این مناطق به کشور سرازیر میشود و البته مفاسد دیگری که لازم هست جلوگیری شود از جمله صرف مشروبات الکلی در مراسماتی که در رستورانها و غذاخوری های این مناطق برگزار میشود و صرف غذا در ایام روزه داری
Iran, Islamic Republic of
وقتي وزير آموزش و پرورش اين كشور به همراه خانواده اش . مشغول قاجاق آوري به كشور باشند
ديگر از كاركنان ساده گمرك . چه انتظاري مي توان داشت !!!
Iran, Islamic Republic of
فقط هفت نفر اونم افتابه دزد ها اصل کاری ها پس چی مثل همیشه رها و ازاد هستند
Iran, Islamic Republic of
چه عجب بعد تعطیلی کلی واحد تولیدی در ایران ،آخر سر چند مفسد ، خائن به دین و مملکت دستگیر شدند، حکم این افراد حکم کسی است که از جبهه فرار کرده است یا در جنگ خیانت کرده است چرا که اکنون کشور ما درگیر جنگ اقتصادی است و این مجرمان خائن جنگ اقتصادی اند