پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تحصیل ۱۱.6 درصد از دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب: 513737
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش از تحصیل ۱۱.6 درصد دانش‌آموزان کشور در مدارس غیر دولتی خبر داد.
تحصیل ۱۱.6 درصد از دانش‌آموزان  در مدارس غیردولتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس مرضیه گُرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، درحاشیه جشنواره خیرین مدرسه در استان سمنان اظهار داشت: آیین‌نامه‌های اجرایی و همه مواردی که در قانون تاسیس مدارس غیردولتی تدوین شده، در حال جمع بندی است که به محض تأیید در هیأت وزیران، این موارد قابل انجام و پیگیری است.
وی از ایجاد شورای هماهنگی مؤسسان برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: در سطح همه مناطق آموزش و پرورش این مجوز و تفویض اختیار ایجاد شد تا شورای نظارت استان‌ها برای حمایت و نظارت در همه مناطق کشور درحوزه آموزش و پرورش غیردولتی تشکیل شوند.
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از تحصیل 11.6 درصد دانش‌آموزان کشور در مدارس غیر دولتی خبر داد و افزود: تبدیل قانون مدارس غیردولتی از مرحله آزمایش به رسمی نشان از مشارکت مردم در امر حاکمیت آموزش و پرورش دارد و امر مدرسه داری از نظر نماینگان مجلس و هم از طرف دولت پذیرفته شده و قابل احترام است.
گُرد با اشاره به تحصیل بیش از یک میلیون و پانصد هزار دانش‌آموز در مدارس و مراکز غیردولتی بدون احتساب پیش دبستانی خاطرنشان کرد: ما شاهد بیش از 3.5 درصد افزایش جمعیت دانش ‌ آموزی در مدارس و مراکز غیردولتی بوده و خوشبختانه مشارکت مردمی در طی این 4 سال، از رشد خوبی برخوردار بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *