جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بوی نامطبوع و بد دریاچه چیتگر واقعیت ندارد

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 513581
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر هیچ بوی نامطبوعی ندارد که شهروندان ساکن اطراف این دریاچه را آزار دهد.
بوی نامطبوع و بد دریاچه چیتگر واقعیت ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر بوی نامطبوع دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر، اظهار داشت: بدون شک این موضع صحت ندارد، چرا که دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر هیچ بوی نامطبوعی ندارد که شهروندان ساکن اطراف این دریاچه را آزار دهد.
 
وی افزود: شهرداری اقدامات زیادی برای دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر انجام داده و هم اکنون از این دریاچه به عنوان مکان تفریحگاه استفاده می شود به همین دلیل موضوعاتی که در خصوص مشکل داشتن این دریاچه مطرح می شود، نمی تواند درست باشد.
 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چرخه آب در این دریاچه اتفاق نمی افتد، گفت: تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر در چند هفته گذشته افتتاح شد و مشکل کیفیت آب نیز برطرف شده است.
 
شاکری اضافه کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه در این مکان شاهد ترافیک سنگین هستیم،  چرا که مردم از این دریاچه به عنوان بخش تفریحگاه استفاده می کنند و همین موضوع دلیلی برای رد ادعای اشخاصی که برخی مباحث را مطرح می کند، است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *