جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

شکایت اکثریت ردّصلاحیت‌شدگان‌انتخابات‌شوراها

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 513459
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه اکثریت ردّصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها شکایت کردند، گفت: جلسات 3 نفره هیأت‌های عالی نظارت استان‌ها برای بررسی شکایت ها از 7 اردیبهشت آغاز می‌شود.
شکایت اکثریت ردّصلاحیت‌شدگان‌انتخابات‌شوراها
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ محمد محمودی‌شاه‌نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد داوطلبان ردّصلاحیت‌شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور تنها تا پایان وقت اداری فردا (چهارشنبه) 6 اردیبهشت‌ماه برای اعتراض فرصت دارند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تعداد از ردّصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها تاکنون شکایت کردند؟ توضیح داد: اکثریت قریب به اتفاق ردّصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها شکایت کردند و داوطلبان شوراهای روستاها شکایت‌شان را به هیأت‌های نظارت شهرستان و همچنین داوطلبان شوراهای شهرها نیز شکایت‌شان را به هیأت‌های نظارت استان‌ها تقدیم کردند.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادامه با بیان اینکه قریب به 80 درصدشان ردّصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها در سراسر کشور تاکنون شکایت‌شان را ارائه کردند، گفت: از روز پنج‌شنبه هفته جاری 7 اردیبهشت‌ماه جلسات 3 نفره هیأت‌های عالی نظارت استان‌ها بر انتخابات شوراها برای رسیدگی به شکایت داوطلبان ردّصلاحیت‌شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل می‌شود.

محمودی‌شاه‌نشین در پایان خاطرنشان کرد: از هر استان 3 نفر از نمایندگان مجلس همان استان توسط مجامع استانی برای عضویت در هیأت‌های عالی نظارت استان‌ها بر انتخابات شوراها انتخاب شدند که 10 روز فرصت دارند به شکایات داوطلبان رسیدگی کنند، اما مقرر شده است پس از پایان بررسی هر پرونده مربوط به شکایات داوطلبان شوراها، نتیجه بلافاصله به فرمانداری‌ها اعلام شود.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *