پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۲
سردار غیب‌پرور:

تا قیامت از فتنه برائت می جوئیم و با فتنه گران آشتی نمی کنیم

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب: 513420
رئیس سازمان بسیج مستضعفین پایبندی به اصول و ارزش‌ها را لازمه انقلابی بودن دانست و گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن در حال و هوای آرام و خوشی و سرخوشی میسر نیست بلکه در تشخیص سره از ناسره در میان سختی‌ها نشان داده می‌شود.
تا قیامت از فتنه برائت می جوئیم و با فتنه گران آشتی نمی کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری بسیج،  سردار غلام حسین غیب پرور صبح امروز در گردهمایی بزرگ جوان انقلابی که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مبعث یک برانگیختگی در فرد و جامعه بود. اسلام در زمانی طلوع کرد که به عدد سال، روز، ماه و هفته مردم بت می پرستیدند؛ برخی از خدایان را در وقت گرسنگی می خوردند و برخی از خدایان را در کعبه عزت بیشتری می دادند و نگه می داشتند. بشریت در انحطاط فکری و اخلاقی فرورفته بود تا آن جایی که زنده به گور کردن دختران یک امر عادی شده بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: زمانی که از خداپرستی اثری نبود، جامعه از زمین تا کهکشانها با اخلاقیات فاصله داشت و ارزش های انسانی دائما در حال پایمال شدن بود و شرافت و کرامت انسان روز به روز پایمال می شد اسلام طلوع کرد؛ جامعه آن روز اینگونه بود.
سردار غیب پرور گفت: بعثت پیامبر اکرم (ص) یک انقلاب بود و در حقیقت انقلاب رجوع انسان به فطرت پاک خداجو؛ این بعثت یک انقلاب آرام نبود، برای تحقق این انقلاب، هم رهبر الهی آن انقلابی عمل می کرد و هم کسانی که در اطراف این وجود نازنین حلقه زده بودند باید تبعیت می کردند.
وی ذات انقلاب را در مبارزه طلبی دانست و ابراز کرد: کسانی که دور پیامبر جمع شدند انگشت شمار بودند، باید بدانیم که انقلاب متوجه یک قشر خاص نیست، انقلاب صنف نمی شناسد، تفاوتی در جنسیت نمی شناسد کما اینکه شخصیتی مانند سمیه، مادر عمار، در انقلاب پیامبر عرضه اندام می کند تا جایی که جانش را به عنوان اولین شهید زن در اسلام تقدیم می کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: طبیعی است که این انقلاب، دشمنان زیادی داشت؛ لذا 23 سال دوران رسالت آن حضرت با آرامش طی نشد و مالامال از مشقت و درد بود؛ اما پیامبر و یارانش هم ایستادگی کردند.
سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه انقلاب تقابل دو جبهه است، گفت: انقلاب در حقیقت تقابل جبهه انقلابی توحید در مقابل جبهه ظلم، جاهلیت، کفر و نفاق است و انقلاب پیامبر نیز همینگونه بود.
وی در ادامه سخنانش خطاب به جوانان انقلابی تصریح کرد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن در حال و هوای آرام، در خوشی و سرخوشی میسر نیست بلکه انقلابی بودن در تشخیص سره از ناسره در میانه سختی ها نشان داده می شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلابیون برای همیشه تاریخ بر تارک اسلام می درخشند خطاب به عده ای که از انقلابی ماندن خسته شده اند، گفت: امروز روز امتحان است الان مشخص می شود چه کسانی ولایتی مانده اند و چه کسانی خسته شده و کنار رفته اند.
سردار غیب پرور با طرح این سؤال که حرف انقلاب چه بود، گفت: این انقلاب مگر غیر از خداجویی حرفی زده است؟ آیا امام دست ما را نگرفت تا در پرتگاه انحطاط فکری و اخلاقی قرار نگیریم اما با ما چه کردند؟ آیا ما تعدی و تجاوز کریم آیا حق کسی را خوردیم و مثل آمریکایی ها بر علیه مظلومان عالم قداره کشی کردیم؟
وی ادامه داد: مگر گناه کردیم که میخواهیم مستقل باشیم؛ حرف ما به دنیا و مستکبران عالم این بود که ما نمی خواهیم یک ملت تحقیر شده باشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید بدانیم که تداوم فتح و پیروزی میسر نیست مگر با ماندن در صحنه دفاع از این انقلاب.
انقلابی بودن، گفتنِ یک بله و گفتن یک نه است؛ «بله» به همه خوبی های عالم؛ ما می خواهیم خودمان باشیم و روی پای خودمان بایستیم، امام خامنه ای فرمودند تاریخ تان را حفظ کنید یک دین غنی و قوی داریم، یک تمدن عمیق داریم، حتی کسانی که از پایگاه فکری و اعتقادی نه چندان قوی و مطمئن برخوردار هستند و می خواهند به ایرانی بودن خود تکیه کنند، همان ها نیز باید پای انقلاب اسلامی بایستند و به ظلم، قلدری و گردن کلفتی نه بگویند.
وی افزود: کارنامه آمریکایی ها به اندازه کافی سیاه است اما متأسفانه برخی افراد و جریانات خطوط مقابله با استکبار و آمریکا را در داخل کشور رعایت نمی کنند؛ این افراد که از منافع ملی دفاع نمی کنند، ما به اینها و به اربابان مستکبرشان «نه» می گوییم و با هیچ کسی تعارف نداریم. 
سردار غیب پرور با اشاره به صبوری همسر شهید ذورقی گفت: شب گذشته به منزل شهید مدافع حرم ذورقی رفتیم، خانواده های شهدای مدافع حرم به راستی استوانه های بصیرت و نمادهای فضیلت  و سمبل های مقاومت در همین شهر هستند که باید قدر آنها را بدانیم.
وی تأکید کرد: اُف بر تفکری که می خواهد به اسم تعامل و ارتباط و اینکه نباید از دنیا عقب بمانیم، بر روی خون شهدا پا بگذارد و معتقد است باید انقلابی گری را کنار بگذاریم؛ در حالیکه خون های پاک زیادی ریخته شده تا این انقلاب بماند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما تا روز قیامت از فتنه برائت می جوئیم و با فتنه و فتنه گران آشتی نمی کنیم، آن  روزی که بخواهیم به جریان فتنه لبخند بزنیم آن روز، روز مرگ ما است و آن روز دیگر از انقلابی بودن اثری نیست؛ وقتی این حرفها را می زنیم برخی می گویند سیاسی حرف می زنیم در حالیکه این سخنان بر مبنای اصول و قواعد اسلامی و انقلابی است.
سردار غیب پرور گفت: این انقلاب مینیاتوری از انقلاب پیامبر است که مشق امروزمان با همان مکتب است اگر غفلت کردیم و نفوذپذیر شدیم ماجرای صدر اسلام پیش می آید نمی خواهیم انقلاب را به قربانگاه ببریم نمی خواهیم رهبر الهی 25 سال در خانه اش بنشیند و فانوس بگیریم و دنبال مسلمان بگردیم آیا این حرف ما سیاسی و جناحی است؟
وی تاکید کرد: ما می خواهیم انقلاب در حوزه اقتصاد ایجاد کنیم، ما کشور ثروتمندی داریم پس نباید دست خود را جلوی بیگانه دراز کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما کسی که می گوید مدیر انقلابی از بیرون بیاوریم را قبول نداریم.
سردار غیب پرور با تأکید بر اینکه شاگرد تنبلی برای ولایت نباشیم، گفت: در مقابل فرامین ولایت نباید یک گوشمان در و دیگری دروازه باشد ایشان چقدر بر اقتصاد مقاومتی تأکید کنند؟ در تحقق اقتصاد مقاومتی به خودمان نمره دهیم اگر انصاف داشته باشیم در موضوع فرهنگ آیا اسلام ما غنی نیست آیا ایران ما غنی نیست؟
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی باعث بیداری ملتها شده است و به واسطه ایستادگی انقلابیون دشمن شکست خورد؛ ایستادگی شهدا باعث شد تا این انقلاب پایداربماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قطعا همینطوره
Iran, Islamic Republic of
بایدسران فتنه محاکمه شوند