چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

چرا خانه‌دوم سعودی‌ها را برای‌میزبانی انتخاب‌کردیم؟

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 513348
هواداران عمانی بنری را برای تقدیر و تشکر از رئیس باشگاه الهلال عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس نصب کردند و از انتخاب مسقط برای میزبانی از پرسپولیس تشکر کردند.
چرا خانه‌دوم سعودی‌ها را برای‌میزبانی انتخاب‌کردیم؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ تیم فوتبال پرسپولیس امشب ساعت 19:30 در دیداری حساس در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط میهمان الهلال عربستان است تا مهم‌ترین دیدار خود را انجام دهد.
 
امروز عمانی‌ها پیش از دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه سلطان قابوس بنرهایی را نصب کردند که یکی از این بنرها به تقدیر و تشکر از رئیس باشگاه الهلال به خاطر انتخاب مسقط به میزبانی مقابل پرسپولیس اختصاص داشت.

با نگاه به آمار و ارقام در بازی رفت متوجه می‌شویم که الهلال محبوب‌ترین تیم عربستانی در عمان است و این انتخاب مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز هم جای سوال است که چرا کشوری به عنوان میزبان نماینده ایران انتخاب شود که خودشان را خانه دوم سعودی‌ها می‌دانند و برای رئیس باشگاه الهلال بنر تقدیر و تشکر نصب می‌کنند و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنند!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *