جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
عربستانی‌ها بعد از ایران هستند؛

پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم غرب آسیا

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 513237
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال ایران با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان پرتماشاگرترین تیم های منطقه غرب آسیا انتخاب شدند.
پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم غرب آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های چینی و ایرانی موفق شدند عنوان پرتماشا گرترین  تیم های قاره آسیا در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کنند.

بر این اساس تیم جیانگسو چین با ۷۸ هزار و ۹۵۹ تماشاگر در قاره آسیا اول است و تیم گوانگژو هم با ۷۷ هزار و ۱۶۳ تیم در رده دوم قرار دارد. پرسپولیس هم با ۷۰ هزار و ۸۴۵ تماشاگر در رده سوم قاره آسیا قرار دارد. بعد از پرسپولیس باز هم یک تیم چینی قرار دارد؛ تیم شانگهای که ۶۳ هزار و ۴۳۲ تماشاگر را به ورزشگاه کشانده است.

در منطقه غرب آسیا تیم های ایرانی پیشتاز هستند و گوی سبقت را از عربستانی ها ربوده اند. پرسپولیس با ۷۰۸۴۵ تماشاگر اول است و استقلال با اختلاف و با ۴۳ هزار و ۴۱۹ تماشاگر دوم است. التعاون، الاهلی و الهلال عربستان هم به ترتیب سوم تا پنجم هستند.

جدول تماشاگران تیم های غرب آسیا به ترتیب زیر است:
ترتیب تیم تعداد تماشاگر
۱ پرسپولیس ۷۰ هزار و ۸۴۵
۲ استقلال تهران ۴۳ هزار و ۴۱۹
۳ التعاون عربستان ۴۲ هزار و ۱۴
۴ الاهلی عربستان ۳۵ هزار و ۷۴۶
۵ الهلال عربستان ۱۸ هزار و ۹۲۹
۶ العین امارات ۱۷ هزار و ۳۴۶
۷ استقلال خوزستان ۱۶ هزار و ۹۰۰
۸ الوحده امارات ۱۳ هزار و ۵۰۸
۹ الفتح عربستان ۱۱ هزار و ۶۵۵
۱۰ الریان قطر ۱۱ هزار و ۱۳۷
۱۱ ذوب آهن ایران ۱۰ هزار و ۸۳۳
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *