سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۸
۱۲

چرا از روحانی استقبال نمی‌شود؟

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 513222
مردمی نبودن سفرهای روحانی و عدم استقبال مردم در هنگام عبور کاروان روحانی در رشت، شیراز، شهرهای مازندران، قزوین، و...آشکارا به چشم می‌آید.
چرا از روحانی استقبال نمی‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، رضا سراج در کانال تلگرام خود نوشت: افتتاح پروژه‌های ناتمام، کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید، انداختن عکس‌ یادگاری، جلسات نمایشی با مسئولین استانی و ارائه آمار «سین» سفرهای استانی روحانی است.
چرا سفرهای استانی روحانی، مردمی نیست؟

1) نگرانی عمیق از عدم استقبال مردم از روحانی
2) مواجه نشدن روحانی با اعتراضات اقشار مردم
3) تاثیر مردم در بی‌انگیزگی بدنه حامیان روحانی  
4) ناتوانی روحانی در پاسخگویی به مطالبات مردم
5) تبلیغاتی و نمایشی شدن سفرهای استانی روحانی

مردمی نبودن سفرهای روحانی و عدم استقبال مردم در هنگام عبور کاروان روحانی در رشت، شیراز، شهرهای مازندران، قزوین، و...آشکارا به چشم می‌آید. فراموش نکنیم روحانی به عنوان رئیس جمهور مستقر، در سفرهای استانی می‌بایست مورد اقبال و استقبال حداقل نیمی از مردم شهرها و استان‌ها قرار ‌گیرد. عدم استقبال مردم نشانه‌ی نارضایتی آنان از روحانی به عنوان مسئول وضع موجود می‌باشد. سفر روحانی به کرمانشاه و شعارهای علنی مردم، مؤید این واقعیت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدخ
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله...
کاظم
Iran, Islamic Republic of
همین که اجازه ورود به شهرشان رامی دهند از سردولت هم زیاد است.!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
استقبال دلیل می خواهد: دلخوشی، بیکار بودن، پولدار بودن، امید داشتن ، تاثیر گذاری، راست گویی و ... خوب چه چیزی را مردم در چهره آقای روحانی میبینند؟؟؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
چرا استقبال بشود؟
حجت
Iran, Islamic Republic of
اولین سوال در مناظره ها از روحا نی حضور جهانگیری است
مگر روحانی تسلط کامل را بر ا وضاع کشور ندارد که یار کمکی اورده است
مگر روحانی چند نفر است
Iran, Islamic Republic of
انشاله چهار سال آينده بدون روحاني
Iran, Islamic Republic of
چون استقبال کننده ندارد
خخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
استقبال که هیچ . برایش دیگر .... هم نمی شود . علی برکت الله .
Netherlands
خیابون سپه قزوین روزهای عادی مملو از جمعیت است بگونه ای ترافیک سنگین و پیاده روهای ان در ساعت ۱۱صبح بسیار زیاد است ولی دیروز که جنابشون تشریف اوردن و از این خیابونها رد,شدن بندرت خیابونها این قدر خالی از مردم بود
حالا که ایشون لبخند مردم ! را بعنوان پارامتر رضایتمدی و نظرسنجی می دانند ایا واقعا این عدم استقبال مردم رو بعنوان اعتراض مردم تلقی نمی کنند ؟
Iran, Islamic Republic of
حیف از جمهوری اسلامی که رئیس جمهورش روحانی شد که به اندازه یک تاریخ به ایران عزیز خسارت وارد کرد با یک طرفند و حمایت هاشمی و اصلاحطلبان و مردمی که از تحریم آخر دولت خسته شده بودند سر کار آمد و یک تاریخ به ایران خسارت وارد کرد
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت ابروی ایران وایرانی رو حفظ کن وشر روباه صفتان وابو موسی اشعری زمان را از سر مردم کم کن بارالها این کشور عمار یاسر می خواهد مالک اشتر می خواهد مختار ثفقی می خواهد. . . . . میثم تمارم ارزوست
علی
Iran, Islamic Republic of
روخانی یک وصله نچسب برای ابنملت است