پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۳

تکذیب درخواست حکم حکومتی برای احمدی‌نژاد

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 513142
یک منبع نزدیک به آیت‌الله هاشمی شاهرودی شایعات منتشره مبنی بر درخواست ایشان برای صدور حکم حکومتی درباره احراز صلاحیت محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات پیش‌رو را تکذیب و آن را از اساس «جعلی» توصیف کرد.
تکذیب درخواست حکم حکومتی برای احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ در پی انتشار شایعاتی در برخی گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه "آیت‌الله هاشمی شاهرودی برای احراز صلاحیت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم درخواست حکم حکومتی کرده است"، یک منبع نزدیک به ایشان در گفت‌وگو با تسنیم این شایعه را از اساس «کذب» و «جعلی» دانست.

به گزارش تسنیم، محمود احمدی‌نژاد که 28 فروردین سال جاری برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرده بود، توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد. در این انتخابات شورای نگهبان صلاحیت 6 تن از داوطلبان (حسن روحانی، محمد باقر قالیباف، سیدابراهیم رئیسی، سیدمصطفی هاشمی‌طبا و سید مصطفی میرسلیم) را احراز کرده است.

همچنین پیش از این شایعاتی مبنی بر رای مثبت و دفاع آیت‌الله شاهرودی از احراز صلاحیت احمدی‌نژاد در شورای نگهبان منتشر شده بود، که یک منبع نزدیک به شورای نگهبان نیز اعلام کرد چنین خبری نیز از اساس باطل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
خراب شدن اقتصاد مملکت از زمان احمدی نژاد شروع شد که تا کنون هم ادامه دارد مگر ادم مسلمان چند بار گزیده میشود ایا درس نشده است
علی
Iran, Islamic Republic of
علی جان به جای حرفهای تکراری کمی تامل کن !!!!!
شورش اشراف سیاسی بر علیه اراده ملت محکوم است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حرف شما درست است. البته اقتصاد خراب نشد بلکه کار خوبی صورت نگرفت. البته کار عمرانی زیاد انجام شد که اکنون روحانی آنها را افتتاح میکند. ولی یک نکته مایه تاسف من است و آن این است که روحانی اقتصاد را خراب کرد لذا نظرم نسبت به احمدی نژاد اکنون لطیف تر شده است.