جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

وقتی فرزند رهبر انقلاب روحانی کاروان می‌شود

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 513113
مقام معظم رهبری فرمودند: «با توجه به اینکه ممکن است در بعثه کاری برای ایشان نباشد، بهتر است به عنوان معاون روحانی یک کاروان به حج مشرف شوند تا کار و وظیفه‌ای بر عهده داشته باشند.»
وقتی فرزند رهبر انقلاب روحانی کاروان می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ آیت الله ری‌شهری به مدت ۲۰ سال سرپرستی حجاج ایرانی و ریاست بعثه مقام معظم رهبری را بر عهده داشت. ایشان در خاطرات خود از حج سال ۸۰ درباره حضور فرزند رهبر انقلاب این‌گونه می‌نویسند: در آن دیدار [با مقام معظم رهبری] مطرح شد که فرزند بزرگشان حاج‌آقا مصطفی در حج سال ۸۰ همراه بعثه باشند. مقام معظم رهبری فرمودند: «با توجه به اینکه ممکن است در بعثه کاری برای ایشان نباشد، بهتر است به عنوان معاون روحانی یک کاروان به حج مشرف شوند تا کار و وظیفه‌ای بر عهده داشته باشند.»

گفتنی است آن سال فرزند رهبری را در موقع حج دیدم که به دلیل همراهی مستمر با زائران در انجام مناسک و بازدید از اماکن، حسابی آفتاب‌سوخته شده بود. به هرحال آیت الله خامنه‌ای تأکید داشتند در صورت همراهی فرزندشان با بعثه، همچون دیگر اعضای بعثه، کار و وظیفه‌ای بر عهده او قرار گیرد.

خاطره‌ها، محمد محمدی ری‌شهری، تهران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ۱۳۹۴، ص ۵۲۷.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب خاطره ای انقدر متاثر شدم
محمود
Iran, Islamic Republic of
بله به توصیه و سفارش رهبر هیچ یک از چهار فرزند ذکور ایشان در هیچ ارگانی مشغول نبوده و همگی طلبه و جالب تر اینکه همه مستاجرند
Iran, Islamic Republic of
در عوض مرحوم هاشمی در مورد مهدی شون به وزیر نفت سفارش کرده بودن که در دوران دانشجوییش در شرکت نفت پستی بهش بدن که به درسش لطمه نخوره و لذا قرار شد در هیئت مدیره شرکت نفت در کنار درس خوندنشون کار!! هم داشته باشند!!!