شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

علی نژاد: در جام پارس اقتدار ایران را نشان دادیم

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 512794
رئیس فدراسیون ووشو گفت: سطح فنی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های جام پارس بالا بود و به اهدافمان در این مسابقات رسیدیم.
علی نژاد: در جام پارس اقتدار ایران را نشان دادیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ مهدی علی‌نژاد ضمن اشاره به این موضوع که فدراسیون ووشو به اهدافش از برگزاری جام پارس رسیده، اظهار داشت: در کل شاهد برگزاری مسابقات خوبی بودیم و به دستاوردهایی که می‌خواستیم رسیدیم. 14 تیم از 13 کشور در این دوره از پیکارها حاضر شدند و این میدان فضای خوبی بود تا ملی‌پوشان کشورمان محک جدی بخورند.
 
وی ادامه داد: در کنار این موضوع توانستیم اقتدار و امنیت ایران را نشان دهیم و جدا از این بحث، سمنان به عنوان میزبان مسابقات توانست در راستای توسعه ووشو در استانش به خوبی عمل کند. رسانه‌ها مخصوصا صدا و سیما نگاه حمایتی خوبی داشتند. به طور کلی نتایج زیاد مهم نبود اما در روزی که رئیس‌جمهور فاز 5 پارس جنوبی را افتتاح کرد تیم پارس جنوبی نیز قهرمان این مسابقات شد.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که ظاهرا استقبال تیم‌های خارجی از این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبلی کمتر بوده نیز تصریح کرد: تیم‌هایی که در این دوره از مسابقات به ایران آمدند از سطح کیفی خوبی برخوردار بودند و شاهد آن بودیم که اندونزی 5 نشان طلا را از آن خود کرد. در هیچ دوره‌ای هیچ تیمی موفق به این امر نشده بود. در دوره‌های سوم و چهارم این مسابقات شاهد بودیم که کمتر از 5 تیم خارجی در مسابقات حاضر شدند.

علی‌نژاد گفت: تیم آمریکا و یک تیم دیگر هم قصد حضور در این دوره از مسابقات را داشتند اما نتوانستند در ایران حضور پیدا کنند. در کل از سطح این مسابقات و خروجی آن راضی هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *