جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۷

آشنا فرمان آتش در شبکه های اجتماعی را صادر کرد؟

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 512731
جار و جنجال های دولتی ها طی چند روز اخیر در برابر ایستادگی قوه قضاییه در برابر برخی تخلفات امنیتی برخی مدیران شبکه های اجتماعی انجام دادند، به خوبی نشان که دولتمردان چه جایگاه و برنامه ریزی ویژه ای را برای استفاده از شبکه های اجتماعی در انتخابات پیش رو را در نظر گرفته اند.
آشنا فرمان آتش در شبکه های اجتماعی را صادر کرد؟
گروه سیاسی جهان نيوز: انتخابات در ایران بیش از هر زمان دیگری به فضای مجازی گره خورده و در انتخابات پیش رو نیز از هم اکنون شبکه های اجتماعی به یکی از اصلی ترین بسترهای رقابتی کاندیداها تبدیل شده است.

به گزارش جهان نيوز، این در حالیست که پیش از این عزت الله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی به صراحت از برنامه وسیع جریان حامی دولت مستقر برای خرید کانال ها و سایت ها در هنگامه انتخابات خبر داده بود.

در همین حال رسانه ها نیز چندی قبل دیدار برخی مدیران ارشد دولت روحانی با مدیران برخی کانال های پربیینده اجتماعی را منتشر کرده بود.

از سوی دیگر جار و جنجال های دولتی ها طی چند روز اخیر در برابر ایستادگی قوه قضاییه در برابر برخی تخلفات امنیتی برخی مدیران شبکه های اجتماعی انجام دادند، به خوبی نشان که دولتمردان چه جایگاه و برنامه ریزی ویژه ای را برای استفاده از شبکه های اجتماعی در انتخابات پیش رو را در نظر گرفته اند.

در چنین  شرایطی حسام الدین آشنا که به مرد پشت صحنه عملیات روانی دولت مشهور است در آخرین توییت خود نوشته است: «می توان درانتخابات 96 تبلیغاتی دوستدارمحیط زیست را با مصرف هرچه کمترکاغذ ومواد پلاستیکی تجربه کرد.نه به خیابانها وآری به  شبکه های اجتماعی.»

با توجه به جایگاه آشنا در تیم عملیات روانی دولت می توان این توییت معنادار را فرمان آغاز عملیات های مخصوص تبلیغاتی اعتدالیون در شبکه های اجتماعی نیز تفسیر کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
کشور این همه کلید می خواد چیکار؟!
Iran, Islamic Republic of
حسام الدین آشنا که به مرد پشت صحنه عملیات روانی دولت!!!!!!!!!!!!!!!!
پشت صحنه کجا بود!
قضیه ی اونیکه بهش گفتن بابات مرد گفت حتما یه چیزی شده شما میخاید آروم آروم به من بگید!!!!!!!!
صاف تو سینی استاد عملیات روانیه داداشمون!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
چه عطشی برای خدمت نجومی دارن .!
United Kingdom
یک کم ارام بخش مصرف کن تا بعد از شمارش آراء به خودت و دیگران اسیب نرسانی پهلوون!
Iran, Islamic Republic of
اشنا بای بای هر کار کنید باید خدا حافظی کنید ملت این کار را انجام خواهند داد چون از بس دروغ شنیدن خسته شدن وروز شماری میکنند
محسن
Iran, Islamic Republic of
پس آشنا عاشق محیط زیست شده!، نمیدونستیم! عجب!!!!!!!!!!!!!! به خاطرش چه کارا که نمیکنه!!...............
آشنا جان! بای بای، خدا بیامرزه خودتو و فکر و ذهنتو.......
سرور
Iran, Islamic Republic of
تفاوت شبکه های اجتماعی با تبلیغات رایج محدود بودن تعداد کاربران است.پس دولتی ها در این مجال نیز کاری از پیش نخواهند برد.این مهره مثلا امنیتی با این کارها فقط دنبال افزایش رادیکالیزاسیون در طیف تندروی حامی دولت پس از شکست روحانی در انتخابات است.
منتها الان با سال 88 فرق می کند چون راس فتنه دیگر ............... بین طیفهای مختلف مخالف نظام شبکه هرمی ایجاد کند.