جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش ذوالنور به حذف مناظره‌های زنده

جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 512649
نماینده مردم قم در مجلس در واکنش به حذف مناظرات زنده انتخاباتی گفت: مناظرات زنده می‌تواند به انتخاب مردم در تشخیص کاندیدا اصلح کمک کند و نباید آزادی مردم از استفاده درست از این ابزار محدود شود.
واکنش ذوالنور به حذف مناظره‌های زنده
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مناظرات زنده هم جذابیت زیادی دارند و هم فضای رقابت را از حالت تصنعی خارج می‌کند، گفت: مناظرات زنده آفاتی مانند نمایش رفتارهای پوپولیستی دارد اما زنده نبودن آن تلقی سانسور و دستکاری اصل مناظره را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.
 
وی با اشاره به بصیرت و فهم سیاسی مردم و همچنین قدرت تشخیص حق از باطل، اظهار داشت: مناظرات زنده می‌تواند به انتخاب مردم در تشخیص کاندیدا اصلح کمک کند و نباید آزادی مردم از استفاده درست از این ابزار محدود شود. 

ذوالنور با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در پوشش اخبار مرتبط به دولت، گفت: رسانه ملی با این اقدام در حق دیگر کاندیداهای انتخابات جفا کرده و مرتکب ناعدالتی مرتکب می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار ناعدالتی پخش اخبار دروغ از افتتاحیه‌های نمایشی دولت و دستاوردهایی که بخش اعظمی از آنها در دولت‌های دیگر تکمیل شده است موجب ایجاد فضایی پروپاگاندایی می‌شود. به طور مثال افتتاح فازهای چهارگانه عسلویه که دروغی بزرگ بود و 85 درصد این پروژه قبل از این دولت تکمیل شده بود.

وی با ابراز نگرانی از رویه صدا و سیما و فشار دولت بر این سازمان تصریح کرد: بعید نیست که تبلیغات یک‌جانبه رسانه ملی از یکی از کاندیدا ها انتخابات در روزهای آغاز رسمی تبلیغات نیز ادامه پیدا کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *