کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بشار اسد:

النصره عامل کشتار اهالی فوعه و کفریا در حلب بود

1 ارديبهشت 1396 ساعت 16:00

رئیس جمهوری سوریه در سخنانی اعلام کرد که گروه تروریستی ـ تکفیری «جبهه النصره» عامل کشتار اخیر اهالی فوعه و کفریا در منطقه «الراشدین» حلب بوده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه لبنانی النشره، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه از گروه تروریستی جبهه النصره به عنوان عامل اصلی کشتار مردم فوعه و کفریا در منطقه الراشدین حلب یاد کرد.
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: گروه تروریستی جبهه النصره از توافق اخیر برای مبادله اسرا ناراضی بود و به همین دلیل اهالی فوعه و کفریا را در الراشدین حلب به خاک و خون کشید.
رئیس جمهوری سوریه در ادامه اظهار داشت: تصور می کنم که دیگر همه بر روی این مسأله که جبهه النصره عامل این کشتار بوده است، متفق القول باشند.
اسد همچنین گفت: چند ماه پیش نیز چنین توافقی در حال اجرا بود که گروه های تروریستی وابسته به جبهه النصره و القاعده به اتوبوس های حامل اهالی فوعه و کفریا یورش برده و آنها را به آتش کشیدند.
وی در خصوص حمله موشکی آمریکا به سوریه نیز گفت: ناتوانی سامانه ‌های هوایی برای ساقط کردن موشک‌های تامِ‌هاوک آمریکا بدلیل مسائل فنی بود زیرا موشک رهگیر باید هدف خود را ببیند.
اسد ادامه داد: موشک‌های ما به راداری نیاز دارند که هر زاویه این کشور را ببیند که البته بخاطر سطح ناهموار و توپوگرافی خاص آن، غیرممکن است.

 


کد مطلب: 512614

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/512614/النصره-عامل-کشتار-اهالی-فوعه-کفریا-حلب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com